Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg SKAL til vildsundmarked i år.. Og håber på at komme til nogen flere... Syntes det er SÅÅÅ hyggeligt at gå og kigge sådan nogen steder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LenaJohansen skriver: Jeg SKAL til vildsundmarked i år.. Og håber på at komme til nogen flere... Syntes det er SÅÅÅ hyggeligt at gå og kigge sådan nogen steder
Skal helt sikkert også til markeder, elsker at gå rundt og kigge
JA!! Elsker også og gå og kigge disse steder..Og er netop hjemvendt fra Sørby marked i dag
Nej, ikke hvis jeg ka blive fri...
Det er vist ikke lige mig - synes kun man kan få bras sådanne steder, og jeg er ikke lige til at sidde i et varmt øltelt og klappe på et og tre af Fede Finn & the Funny Boys (or whoever)
Nej tror jeg springer over i år - højrgravid, varme, mange mennesker ...ikke en god cocktail for mig
Yeeeees, skal da ud og kigge på Vorbasse Marked
Holder selv et loppemarked i næste weekend
har været på bellahøj, skal til gilleleje og måske til hillerød... og så til bellahøj igen (der er flere i løbet af sommeren)
Lise skriver: Nej, ikke hvis jeg ka blive fri... Det er vist ikke lige mig - synes kun man kan få bras sådanne steder, og jeg er ikke lige til at sidde i et varmt øltelt og klappe på et og tre af Fede Finn & the Funny Boys (or whoever)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128