Anbefal mig en ny mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

NoName

På forhånd mange tak.

Ihhhhh jeg får spat af den mobilos jeg har... enten så slåt den af sig selv højtaler til så man er ved at få blæst hjernen ud når folk siger noget. eller også slår den selv højtaler fra og jeg kan ikke altid slå den til igen, så ingen kan høre hvad jeg siger.... skide irreterende altså

Nå men den jeg har er en SE Xperia X10

og jeg skal ikke have en HTC, dem kan jeg ikke hitte ud af, men ellers kom frisk med andre smartphone forslag

NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

K&S

noname skriver:

På forhånd mange tak.

Ihhhhh jeg får spat af den mobilos jeg har... enten så slåt den af sig selv højtaler til så man er ved at få blæst hjernen ud når folk siger noget. eller også slår den selv højtaler fra og jeg kan ikke altid slå den til igen, så ingen kan høre hvad jeg siger.... skide irreterende altså

Nå men den jeg har er en SE Xperia X10

og jeg skal ikke have en HTC, dem kan jeg ikke hitte ud af, men ellers kom frisk med andre smartphone forslag

NoName

Du skal bestemt heller ikke kaste dig ud i en X10 mini - I hate it

Anmeld

5. juni 2011

Lou87

Jeg vil anbefale en Iphone

Jeg stod også mellem en Iphone eller HTC da jeg sku ha ny, men ham i butikken ville klart tage en Iphone hvis man sku se på styresystemet, for det var langt mere enkelt end HTC, så det gjorde jeg og jeg er ihvertfald fin tilfreds! Er SÅ glad for den

Anmeld

5. juni 2011

NoName

Lou87 skriver:

Jeg vil anbefale en Iphone

Jeg stod også mellem en Iphone eller HTC da jeg sku ha ny, men ham i butikken ville klart tage en Iphone hvis man sku se på styresystemet, for det var langt mere enkelt end HTC, så det gjorde jeg og jeg er ihvertfald fin tilfreds! Er SÅ glad for den

Er bare SÅ elendig til det der touch halløj, derfor valgte jeg sidst en SE X10 mini pro som jo har tastatur OG touch, har egentlig været ok glad forden, men nu for jeg stress af dens tendenser

Anmeld

5. juni 2011

NoName

Du skal bestemt heller ikke kaste dig ud i en X10 mini - I hate it

det er en X10 mini pro jeg har glemte bare at skrive det på

Anmeld

5. juni 2011

Lise

iPhone

Fik den efter mange anbefalinger, og jeg er bare SÅ glad for den! Den er så fed!!!! Jeg troede aldrig jeg ville blive så glad for en telefon, men jeg blev hurtigt dybt afhængig af den..

Anmeld

5. juni 2011

NoName

Lise skriver:

iPhone

Fik den efter mange anbefalinger, og jeg er bare SÅ glad for den! Den er så fed!!!! Jeg troede aldrig jeg ville blive så glad for en telefon, men jeg blev hurtigt dybt afhængig af den..

hmmm mon man kan lære at blive helt dus med det der touch halløj, jeg er lidt som en elefant i en glasbutik hvad det angår..

Anmeld

5. juni 2011

Lou87

noname skriver:

Er bare SÅ elendig til det der touch halløj, derfor valgte jeg sidst en SE X10 mini pro som jo har tastatur OG touch, har egentlig været ok glad forden, men nu for jeg stress af dens tendenser

I know samme her, havde selv samme tlf inden, netop pga jeg gerne ville ha et tastatur blandet med touch.. men blev træt af den som du selv! Og jeg synes, selvom jeg bedst ka li faste knapper at, at Iphone følger så godt med.. den reagerer hurtigt når du trykker og ligeledes har den sådan en smart funktion at hvis du sku få ramt et bogstav forkert kan den gætte sig frem til (for det meste!) hvilket ord det er og retter selv til

Kan KUN anbefale den - selvom jeg har det på samme måde med touch

Anmeld

5. juni 2011

matryoshka

Iphone 4!! Køb den hos 3 nu, så sparer du 1000 kr. Du fortyder det aldrig jeg eeeelsker min!

Anmeld

5. juni 2011

NoName

Lou87 skriver:

I know samme her, havde selv samme tlf inden, netop pga jeg gerne ville ha et tastatur blandet med touch.. men blev træt af den som du selv! Og jeg synes, selvom jeg bedst ka li faste knapper at, at Iphone følger så godt med.. den reagerer hurtigt når du trykker og ligeledes har den sådan en smart funktion at hvis du sku få ramt et bogstav forkert kan den gætte sig frem til (for det meste!) hvilket ord det er og retter selv til

Kan KUN anbefale den - selvom jeg har det på samme måde med touch

hm.... ok så....

jeg lægger Iphone i måske bunken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.