Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja som overskriften lyder kan man lave den dagen før og så smide deni en kage dagen efter? eller skal den laves samme dag..???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorTilMalene skriver: ja som overskriften lyder kan man lave den dagen før og så smide deni en kage dagen efter? eller skal den laves samme dag..???
Jeg plejer at lave moussen dagen før, jeg lægger kagen sammen - den bliver mere "stiv" i det, hvis den får lov at stå i køleskabet natten over
Jeg tror godt du kan gemme den.¨
Jeg lærte et trick dwn anden dag, hvor Polkaprik fortalt mig at man bare kan komme den slags mousse ovenpå kagen med det samme, så fordeler det sig rigtig flot.
God fornøjelse.
K&S skriver: Jeg plejer at lave moussen dagen før, jeg lægger kagen sammen - den bliver mere "stiv" i det, hvis den får lov at stå i køleskabet natten over
MorTilMalene skriver: Okaj vil prøve og lave den har til aften.. for min søster kommer nemlig med bunde til kagen i morgen.. så hvis jeg lavede moussen i dag ville det være lidt nemmere i morgen. Så det over jeg ellers må jeg jo lave en ny moussen i morgen...
Okaj vil prøve og lave den har til aften.. for min søster kommer nemlig med bunde til kagen i morgen.. så hvis jeg lavede moussen i dag ville det være lidt nemmere i morgen. Så det over jeg ellers må jeg jo lave en ny moussen i morgen...
Jeg har lige lavet en kage til i går - jeg lavede moussen + cremen torsdag, lage kagen sammen + pyntede den fredag og vi spiste den lørdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128