Kan jeg være blevet gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg har de seneste 5-6 måneder fået min menstruation lige ved månedsskiftet, så har haft ret regular cyklus. Vi havde sex i sidste uge, hvor jeg forventede at få min menstruation de næste par dage... Men den er ikke kommet endnu!

Kan jeg have blevet gravid der? Altså haft ægløsning liiige før og så en mens udeblevet allerede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Anonym trådstarter

.... Kan man teste med det samme?

Anmeld

5. juni 2011

Filippa & Liva

Det kan jo godt ske at din ÆL bare er kommet senere denne måned?  under alle omstændigheder vil du ikke kunne teste endnu, desværre .. det er alt alt for tidligt.

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Det kan jo godt ske at din ÆL bare er kommet senere denne måned?  under alle omstændigheder vil du ikke kunne teste endnu, desværre .. det er alt alt for tidligt.

Tak for svar jeg har slet ikke forstand på hvornår jeg kan teste. Jeg går næsten og regner med, at jeg får min mens, men at kroppen reagerer pga at jeg tror jeg KAN være gravid.

Anmeld

5. juni 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Tak for svar jeg har slet ikke forstand på hvornår jeg kan teste. Jeg går næsten og regner med, at jeg får min mens, men at kroppen reagerer pga at jeg tror jeg KAN være gravid.

Ja, man kan jo desværre også tænke så meget over det at man helt kan snyde sin krop ..  hvis du ønsker graviditet krydser jeg fingre for dig!  jeg tror det bedste du kan gøre nu er at se tiden an og se om din mens kommer og hvis ikke, så prøv at teste om en uges tid.

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Ja, man kan jo desværre også tænke så meget over det at man helt kan snyde sin krop ..  hvis du ønsker graviditet krydser jeg fingre for dig!  jeg tror det bedste du kan gøre nu er at se tiden an og se om din mens kommer og hvis ikke, så prøv at teste om en uges tid.

Jo tak, og tak for rådgivning
Vi har ikke planer om at jeg skal blive gravid, men jeg ville ikke blive ked.. Tror jeg! Hehe Det ville bare være underligt, fordi jeg jo regnede med at få menstruation nu.

Anmeld

5. juni 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Jo tak, og tak for rådgivning
Vi har ikke planer om at jeg skal blive gravid, men jeg ville ikke blive ked.. Tror jeg! Hehe Det ville bare være underligt, fordi jeg jo regnede med at få menstruation nu.

Ja, det kan jeg godt forestille mig ..

Du må se tiden an, måske der er en lille spire godt i gang med at udvikle sig og vokse inde i din mave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.