Su lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg betaler af på mit SUlån (2500/md) men er der nogen som ved om man kan få sat ydelsen ned? Til evt 1500 i mit tilfælde, synes det er mange penge.. Dog betaler jeg kun hver 2. md.. Men pt er jeg arb. løs og det samme er manden, så det er mange penge at skulle af med.

Nogen som er kloge på det? Har kigget på borger.dk men kan ikke finde noget om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

Jeg betaler af på mit SUlån (2500/md) men er der nogen som ved om man kan få sat ydelsen ned? Til evt 1500 i mit tilfælde, synes det er mange penge.. Dog betaler jeg kun hver 2. md.. Men pt er jeg arb. løs og det samme er manden, så det er mange penge at skulle af med.

Nogen som er kloge på det? Har kigget på borger.dk men kan ikke finde noget om det..

Hvis du går ind på mitsu.dk (mener jeg det hedder) kan du selv vælge, hvornår du vil være færdig med at betale lånet tilbage og herefter udregner den, hvor meget du skal af med hver måned

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Hvis du går ind på mitsu.dk (mener jeg det hedder) kan du selv vælge, hvornår du vil være færdig med at betale lånet tilbage og herefter udregner den, hvor meget du skal af med hver måned

super, jeg prøver lige den side Tak!

Anmeld

5. juni 2011

Valle81

Anonym skriver:

Vil bare sige det samme som det den ovennævnte skrev - men vil bare lige tilføje at hvis du fx skal på barsel kan du søge om afdragsfrihed.

Jeg fik 6 mdr da jeg var på barsel med min datter:0)

Anmeld

5. juni 2011

Fru'Rugaard

Du skal bare logge ind på din SU, og ændre det

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Vil bare sige det samme som det den ovennævnte skrev - men vil bare lige tilføje at hvis du fx skal på barsel kan du søge om afdragsfrihed.

Jeg fik 6 mdr da jeg var på barsel med min datter:0)

Min barsel slutter midt i juni.. Og har betalt af til nu.. Hmm, øv jeg ikke vidste det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.