sadaler superfit..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Christina.78

cecilie har haft vinterstøvler fra superfit i str 21..vil gerne købe sandaler derfra nu men er i tvivl om str...hun har et par ecco sko nu i str 22 - skal sandalen så evt også være det? synes det er svært at sammenligne sålene..og det er jo to forskelllige mærker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Muffinmus

Mål foden.

Du kan ikke regne med at springe i str på den måde.

Det eneste du kan er at måle hendes fod, lægge ca+ 1 cm til og så finde en der måler det du skal bruge. Mange sider på nettet skriver hvad det indvendige mål er:-)

Anmeld

5. juni 2011

Christina.78

ja men kan man regne med bredden også eller ??? Er sgu så ræd for at købe over  nettet - vil sgu heller stå med varen i hånden eller få den prøvet på der..men har næsten været rige og land rundt for at finde nogl ei hendes størrelser som sidder godt og det faktisk umuligt..

Anmeld

5. juni 2011

Christina.78

MariaE skriver:

Mål foden.

Du kan ikke regne med at springe i str på den måde.

Det eneste du kan er at måle hendes fod, lægge ca+ 1 cm til og så finde en der måler det du skal bruge. Mange sider på nettet skriver hvad det indvendige mål er:-)

men prøver det da lige..man kan jo sende retur..

Anmeld

5. juni 2011

Muffinmus

Christina.78 skriver:

men prøver det da lige..man kan jo sende retur..

Det er jo lige det man kan:-)

Så prøv da evt ellers må du skifte til noget andet som evt passer lige i øjet.

Her var vi heldige med Skofus sandalerne til min datter, de var perfekte sidste år og fik sørme samme model på udsalg igen i år, så herligt:-)

Anmeld

5. juni 2011

Christina.78

kofus prøvede vi også men tror ekspedienten var faglig dum for hun mente cecilie skulle have 23 i dem og hun gik og løftede på foden hele tiden og gik mærkeligt så jeg sagde jeg ventede det lige af..men syntes ikke de sad godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.