Letøj til en 3 årig dreng???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

qp

Min søn bliver 3 år til oktober og idet 3 år er alderen hvor de pokkers unger jo overgår til børnehave så synes jeg det også er oplagt, at grovsortere legetøjet da meget af det er noget han vil/ er vokset fra.

Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvad i mener en 3 årig skal have af legetøj på værelset??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

twinboys

qp skriver:

Min søn bliver 3 år til oktober og idet 3 år er alderen hvor de pokkers unger jo overgår til børnehave så synes jeg det også er oplagt, at grovsortere legetøjet da meget af det er noget han vil/ er vokset fra.

Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvad i mener en 3 årig skal have af legetøj på værelset??

spil, biler, lastbiler, alle former for maskiner, bøger, udklædningstøj, racerbaner og selvfølgelig det han stadig leger med

Anmeld

5. juni 2011

1000Ben

Lige det som gør ham glad ) Jeg pakkede også alt babylegetøj osv væk, men en dag fandt min søn en af poserne (lige før han fyldte 3 faktisk) og WOW var der stille i mange timer, han var helt optaget af legetøjet, selvom det var til små babyer, så jeg tror ikke de tænker så meget over, hvad der aldersmæssigt passer godt til dem - prøv evt. at tage noget af det væk og lad' ham få det igen om noget tid, så er det meget sjovere for dem ) Men forsøg dig frem, det kan jo aldrig skade (hvis du altså ikke smider det helt væk ) 

Anmeld

5. juni 2011

skønneunger

hmm min ældste var vild med alt med hjul og masser af lego, legekøkken blev også brugt en del og togbane, og nogen nemme spil.

Anmeld

5. juni 2011

LinLin

Puslespil

Lego

Togbane (gerne tre forskelige slags )

Bøger - ved ikke om det går under legetøj

- det var vist det primære David havde... Han havde også ex. biler, men det er ikke noget han har leget særligt meget med - her er det TOG TOG TOG (stadigvæk (han bliver 5 til sep.)

Spil måske også? Fx Lille Storm, vendespil, billedlotteri...

I 3 års fødselsdagsgave fik han også en magnet/tegne-plade med bogstaver (han havde nemlig lært dem alle kort tid forinden )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.