Graviditetssymptomer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

JulieAlex89

Hejsa

Jeg vil høre, om i kunne mærke Graviditetssymtomer, før i havde testet positiv? Og om i overhovedet havde nogle symtomer på at i var gravide ?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

lukasmor

JulieAlex89 skriver:

Hejsa

Jeg vil høre, om i kunne mærke Graviditetssymtomer, før i havde testet positiv? Og om i overhovedet havde nogle symtomer på at i var gravide ?

Knus

Jep. Jeg fandt først ud af at jeg var gravid da jeg var over 2 mdr henne da jeg pludselig blev rigtig dårlig og fik hammer ømme bryster. Da jeg så testede positiv kom jeg i tanke om jeg jeg havde haft mange symptomer tidligere: større tissetrang, kvalme, metalsmag i munden, hovedpine og ekstrem træthed

Anmeld

5. juni 2011

1000Ben

Min numse fik et liiidt større fedtlag :-) Så anden gang, vidste jeg med det samme at jeg var gravid ) Lidt sjovt.... Senere kom så de ømme bryster, men ingen kvalme (jeg er en af de heldige uden)

Anmeld

5. juni 2011

modesty

Nej. Jeg begyndte først at have symptomer (ømme bryster og kvalme) cirka 3 uger efter positiv test.

Anmeld

5. juni 2011

TbCp

Sidste gange havde jeg absolut ingen symptomer.

Denne gang har jeg ikke mærket noget før jeg testede positiv og nu er der heller ikke det vilde, jeg er lige gået ind i 7. uge.

Anmeld

5. juni 2011

Nitz - <3 David

Jeg er pt. i uge 7. Og testede positiv for små 2 uger siden..

Jeg mistede desværre en graviditet i marts månede. Men både denne gang og sidste gang kunne jeg først efter testen "gemmenskue" symptomerne. Træthed var den største.. Jeg syns jeg er træt hele tiden. Og så havde/har jeg meget ømme bryster. 

Jeg har først efter testen haft lidt kvalme. men ikke mere end at det kan drikkes eller spises væk (Mener selvf. ikke med alkohol, men med lidt vand eller lignende).  Efter scanning sidste gang kunne jeg egentlig godt se at symptomerne var meget mindre en uges tid tilbage før scanningen. Men det havde jeg ikke lagt så meget i, da det jo er meget forskelligt hvor meget/lidt folk har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.