:S Nervøs..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

twinny

hey tøser....

Jeg er 21+6 idag og har mærket liv hver dag den sidste uge.. var til scanning i mandags og alt så fint ud... Men men igår mærkede jeg næsten ikk de to bøller og idag har jeg ikk mærket dem....

Er det normalt...? Begynder og blive lidt bekymret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

twinboys

Baby-støv skriver:

hey tøser....

Jeg er 21+6 idag og har mærket liv hver dag den sidste uge.. var til scanning i mandags og alt så fint ud... Men men igår mærkede jeg næsten ikk de to bøller og idag har jeg ikk mærket dem....

Spis en is eller drik noget koldt... så skulle det gerne sætte lidt fut i dem

Anmeld

5. juni 2011

Madam Blå

Baby-støv skriver:

hey tøser....

Har du prøvet at drikke noget iskoldt? Er sikker på, at de bare hviler sig De kan jo have vendt sig sådan at de ikke lige er til at mærke.

Anmeld

5. juni 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

hey tøser....

Jeg havde en periode for et par uger siden, hvor jeg oplevede det samme. Og ringede til fødegangen bare for en sikkerheds skyld, men fik bare at vide, at det var meget normalt, da de kan have vendt sig med front ind mod din rygsøjle, så du ikke mærker spark. Men prøv at puffe til dem (gerne lidt hårdhændet, det sker der ikke noget ved siger min jordemoder) eller drik isvand. får du ingen reaktion ville jeg ringe ind til fødegangen bare for en sikkerheds skyld. Så kan du nok få lov at komme ind og høre hjertelyd

Anmeld

5. juni 2011

twinny

twinboys skriver:

Spis en is eller drik noget koldt... så skulle det gerne sætte lidt fut i dem

Jeg har prøvet... Det hjælper ikk..  

Anmeld

5. juni 2011

twinny

OKay tak... tøser.... Jeg prøver... Så må de lige få nogle puf...

Anmeld

5. juni 2011

twinny

far skulle bare lægge sit hoved på maven.. det kunne de ikk li, så mærkede vi begge to...  mange tak tøser....

Anmeld

5. juni 2011

Madam Blå

Baby-støv skriver:

far skulle bare lægge sit hoved på maven.. det kunne de ikk li, så mærkede vi begge to...  mange tak tøser....

Ih hvor dejligt

Så kan du igen være rolig. Rigtig god søndag

Anmeld

5. juni 2011

twinny

Madam Blå skriver:

Ih hvor dejligt

Så kan du igen være rolig. Rigtig god søndag

tak, søde... i lige måde...

Anmeld

5. juni 2011

Madam Blå

Baby-støv skriver:

tak, søde... i lige måde...

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.