Steder at spise i Århus :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

SkrukUngKvinde

Hej piger, jeg håber I kan hjælpe mig lidt

Jeg har tænkt mig at invitere min kæreste ud at spise i aften.

Men jeg ved ikke hvor der er godt at spise i Århus? Det skal være noget jeg kan finde Og til at betale sig fra.

Nogen herinde der kender nogle gode spise steder i Århus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Mor til Mike

SkrukUngKvinde skriver:

Hej piger, jeg håber I kan hjælpe mig lidt

Jeg har tænkt mig at invitere min kæreste ud at spise i aften.

Men jeg ved ikke hvor der er godt at spise i Århus? Det skal være noget jeg kan finde Og til at betale sig fra.

Nogen herinde der kender nogle gode spise steder i Århus?

Den blå paraply, jensens bøfhus, Viking bøfhus, Bones, White elephant

Anmeld

5. juni 2011

Hulubulu86

Hvad slags mad er i til? Og hvor fint/romantisk skal stedet vaere?

Et af mine favorit-steder i Aarhus er Thai Mekong  som ligger paa Vesterbrograde. Maden er helt vild laekker og ja aerligt talt billigt

Anmeld

5. juni 2011

jydeinden

puha et bestemt land i godt kan lide når det kommer til mad? jeg mener snakker vi italiensk, spansk, indisk eller er det lige meget ? for der er pænt mange spisesteder her i byen...

men en jeg kan anbefale er marco polo ( http://www.restaurant-marcopolo.dk/ link til deres hjemmeside, hvor du kan se menu kort)

Anmeld

5. juni 2011

AndreasMor84

Soya i Jægergårdsgade (sushi osv.)

Italia for enden af Åen.. BILLIG og lækker italiensk mad

Mine 2 favoritter

Anmeld

5. juni 2011

SkrukUngKvinde

Dubai skriver:

Hvad slags mad er i til? Og hvor fint/romantisk skal stedet vaere?

Et af mine favorit-steder i Aarhus er Thai Mekong  som ligger paa Vesterbrograde. Maden er helt vild laekker og ja aerligt talt billigt

Kan regne ud det må være noget thai mad af en art Men hvad består thai mad af? 

Anmeld

5. juni 2011

Hulubulu86

Her er deres hjemmeside hvor du kan se deres menu-kort www.thaimekong.dk .

Thai-mad er lidt svaert at beskrive, det kan vaere mildt, staerkt, soedt, surt, salt og endda det hele paa en gang . Lige denne restaurant har et rigtig godt udvalg saa der lidt til enhver smag

Selve restauranten er faktisk ganske hyggelig, det er ganske nemt at have en privat/romantisk middag der. En ting jeg nemlig ofte hader ved restauranter er at man ikke kan hoere hvad den anden siger, men det problem har jeg aldrig haft her. Designet er lidt anderledes end en typisk dansk restaurant (med fersken-farvede vaegge ), men jeg kan godt lide det, og personalet er rigtig service-mindede og virkelig soede.

Anmeld

5. juni 2011

SkrukUngKvinde

Dubai skriver:

Thai-mad er lidt svaert at beskrive, det kan vaere mildt, staerkt, soedt, surt, salt og endda det hele paa en gang . Lige denne restaurant har et rigtig godt udvalg saa der lidt til enhver smag

Selve restauranten er faktisk ganske hyggelig, det er ganske nemt at have en privat/romantisk middag der. En ting jeg nemlig ofte hader ved restauranter er at man ikke kan hoere hvad den anden siger, men det problem har jeg aldrig haft her. Designet er lidt anderledes end en typisk dansk restaurant (med fersken-farvede vaegge ), men jeg kan godt lide det, og personalet er rigtig service-mindede og virkelig soede.

Tusind tak, men jeg tror du glemte hjemmesiden 

Anmeld

5. juni 2011

SkrukUngKvinde

Dubai skriver:

Det var underligt, nu er hjemme siden skrevet på ? 

Bum bum, det må være mig der er blind 

Anmeld

5. juni 2011

Hulubulu86

SkrukUngKvinde skriver:

Tusind tak, men jeg tror du glemte hjemmesiden 

Rettede det mens du skrev . For ja den smuttede lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.