Flybilletter - Hvor bestiller i på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

SaraLM

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tusind tak .  Der er så meget at vælge imellem. Det bedste lige nu er faktisk Cimber. De har direkte fly derned. Så er det bare om datoerne passer. 

Så lidt

Hvornår skal I afsted? Og rigtig god tur!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Caroline86

flyprice

Anmeld

5. juni 2011

Sofiedk

Du kan også tjekke www.rumbo.es mener man kan skifte til engelsk et sted på siden. Lyder dejligt med en ferie

Skal det være før eller efter baby?

Anmeld

5. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Så lidt

Hvornår skal I afsted? Og rigtig god tur!!

Forhåbentlig i Juli, hvis vi kan få nogle ok billetter. Ellers i efterårsferien. 

Og tusind tak. Det er nogle år siden jeg var der sidst, så det er tiltrængt at se familien. 

Anmeld

5. juni 2011

SaraLM

Forhåbentlig i Juli, hvis vi kan få nogle ok billetter. Ellers i efterårsferien. 

Og tusind tak. Det er nogle år siden jeg var der sidst, så det er tiltrængt at se familien. 

Åh det lyder skønt at komme ned og de til familien

Du bør dog være obs på reglerne for at flyve med de forskellige selskaber når du er gravid - der er helt forskellige regler alt efter selskab hvor sent i graviditeten du må flyve.

Men håber da for jer, at det kommer til at passe ind i jeres planer

Anmeld

5. juni 2011

SaraLM skriver:

Åh det lyder skønt at komme ned og de til familien

Du bør dog være obs på reglerne for at flyve med de forskellige selskaber når du er gravid - der er helt forskellige regler alt efter selskab hvor sent i graviditeten du må flyve.

Men håber da for jer, at det kommer til at passe ind i jeres planer

Ja det har du ret i. Vil også høre dem ad om jeg skal have en lægeerklæring med hvis det er i sept. Men inden da burde det ikke være noget problem. Ihvertfald ikke i Juli. 

Og tak, håber også det kommer til at passe. Savner familien vildt meget, og også bare Israel generelt.  Der er så forbandet smukt!! 

Anmeld

5. juni 2011

SaraLM

Ja det har du ret i. Vil også høre dem ad om jeg skal have en lægeerklæring med hvis det er i sept. Men inden da burde det ikke være noget problem. Ihvertfald ikke i Juli. 

Og tak, håber også det kommer til at passe. Savner familien vildt meget, og også bare Israel generelt.  Der er så forbandet smukt!! 

Alt det burde de sagtens kunne oplyse dig om

Åh ja savnet må altså være stort når man ikke kan ses så ofte som man gerne vil! Og jeg tror gerne landet er smukt!

Anmeld

5. juni 2011

SaraLM skriver:

Alt det burde de sagtens kunne oplyse dig om

Åh ja savnet må altså være stort når man ikke kan ses så ofte som man gerne vil! Og jeg tror gerne landet er smukt!

Lige præcis.  

Anmeld

7. juni 2011

Sofiekdk skriver:

Du kan også tjekke www.rumbo.es mener man kan skifte til engelsk et sted på siden. Lyder dejligt med en ferie

Skal det være før eller efter baby?

Tak det prøver jeg. Vi vil gerne ud at rejse et par gange inden baby kommer. Så inden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.