1. forsøg med muffins/cupcakes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Maja_4000

Ved ikke lige , hvad forskellen er

Det er chokolade og med chokoladestykker i .. Og så er det hvid chokoladecreme med grøn farve i (;

Der skulle have været sommerfugle på dem alle sammen , og jeg brugte timer ( ! ) på at bruge en alt for besværgelig udstikker igår .. Men de røg sgu på gulvet  Ååårh , hvor blev jeg sur .. Heldigvis var det min egen skyld :b

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Janni.

Muuums de ser lækre ud 

Anmeld

5. juni 2011

Maja_4000

Janni. skriver:

Muuums de ser lækre ud 

Det håber jeg også de er :b

Anmeld

5. juni 2011

susser83

Hvor er de blevet fine og ser rigtig lækre ud.

Knus Sus

Anmeld

5. juni 2011

Maja_4000

susser83 skriver:

Hvor er de blevet fine og ser rigtig lækre ud.

Knus Sus

Tak (:

Anmeld

5. juni 2011

MorEllen

Maja_4000 skriver:

Ved ikke lige , hvad forskellen er

Det er chokolade og med chokoladestykker i .. Og så er det hvid chokoladecreme med grøn farve i (;

Der skulle have været sommerfugle på dem alle sammen , og jeg brugte timer ( ! ) på at bruge en alt for besværgelig udstikker igår .. Men de røg sgu på gulvet  Ååårh , hvor blev jeg sur .. Heldigvis var det min egen skyld :b

Superlækre og sommerlige cupcakes du har lavet
Muffins forvandles til cupcakes når man pynter dem sådan som du har gjort! Så forskjellen på muffins og cupcakes er at cupcakes er pyntet op med creme, sommerfugler osv

God sommer!

Anmeld

5. juni 2011

Maja_4000

Ellen-mor skriver:

Superlækre og sommerlige cupcakes du har lavet
Muffins forvandles til cupcakes når man pynter dem sådan som du har gjort! Så forskjellen på muffins og cupcakes er at cupcakes er pyntet op med creme, sommerfugler osv

God sommer!

Tak (:

Og tak , så blev jeg klogere

Anmeld

5. juni 2011

Susan1978

de er lækre, og de sommerfugle der så er, er da også lige i øjet.. jeg synes de er smukke. hvordan har du lavet dem 2 farvet ?

Anmeld

5. juni 2011

Maja_4000

Susan1978 skriver:

de er lækre, og de sommerfugle der så er, er da også lige i øjet.. jeg synes de er smukke. hvordan har du lavet dem 2 farvet ?

De smager ikke særlig godt  Haha ..

Det er en udstikker fra JEM cutters .. Lavede en tråd om dem igår , der er billeder af dem hvis det er :b Det er et værre pillearbejde .. Jeg brugte viiildt lang tid !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.