Hej tøser..
Har brug for nogen andres øjne, og mening her.
Min kæreste kom hjem i onsdags efter at have været ude og sejle i 2½ måned. Torsdag skal vi til noget familie fødselsdag som jeg har spurgt ham om på forhånd om han VIL med til - nu når han kun lige er kommet hjem, han svarede ja til at ville med , så jeg meddelte til festen at vi kom.
Rigtig hyggelig fødselsdag og alt var skønt. Dagen efter altså fredag har jeg planglagt noget grill fest for nogen af mine venner; fordi han sagde han skulle til DHB ( hvilket han ikke skulle alligevel), på dagen kommer vi op at diskutere fordi han synes at det var for meget at vi var taget til den fødselsdag; men jeg havde jo spurgt om han overhovedet ville og fået ja, så det regnede jeg ikke som et problem.
Så sagde han at; "Du ved at jeg helst skal have en uge uden der sker noget" Der blev jeg sgu lidt sur, for spurgte jo bare for at være sikker, angående den fødselsdag, og nu når han selv havde sagt han skulle til DHB dagen efter fødselsdagen kunne jeg ikke se noget problem. Så han løj jo faktisk overfor mig da han sagde han gerne ville??
Nå men vi holder den her fest fredag og nogen af hans kammerater kommer. Han siger nok i løbet af aftenen 50 gange at han elsker mig, det er jeg selvfølgelig glad for, jeg elsker også ham, men for mig bliver det overfladisk når man siger det SÅ mange gange på en aften 

Lørdag aften skal han ud og sætte garn i vandet sammen med hans far, jeg tager ikke med da jeg er ret smadret. Han tager afsted ved 16 tiden og kommer først hjem omkring kl 22, altså rigtig lang tid derhjemme uden ham når nu han er kommet hjem.
Jeg havde da regnet med det kun tog et par timer. Nå men her kl lort i morges skulle de ud efter det garn der så, og han spurgte om jeg ville med, ej tak sagde jeg.
Han spurgte mig i onsdag og VI ikke skulle ta ud og fiske idag (søndag) og sagde jo det kan vi nok godt.. Idag spørger han som om jeg vil med ham og hans far der, men jeg blev faktisk pisse skuffet, for havde regnet med det bare var mig og ham. Åbenbart ikke. Problemet er bare at når det er ham og hans far sammen så føler jeg mig lidt som 3. hjul, fordi han snakker kun til sin far... Og det fortalte jeg ham så, men han virker ligeglad!
Hvad skal jeg nu gøre? Skal jeg ta med ud og fiske for at gøre ham glad? Eller skal jeg sidde derhjemme og glo i mange timer igen og vente på ham? 
Undskyld det lange emne!