Eget firma :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

tazz

uhhhh, sign me up!!!!!!
Har så skrøbelige negle og er lige så bleg som slikaparges! (som vist iøvrigt er grønne...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

MissBee

StephanieJ skriver:

Randers - østjylland.

Forhører mig lige, mener min kollega arbejder i det område.. hun er virkelig dygtig..

Anmeld

6. juni 2011

Loa

Lige et spørgsmål, nu har jeg kigget på billederne der hedder "franske negle". Er det kunstige negle, eller er det lavet "af" folks egne negle?

Ville da nemlig super godt have sådan nogle, der nemlig ikke ser super kunstige ud, men har ingen negle selv

Anmeld

6. juni 2011

MissBee

Loa skriver:

Lige et spørgsmål, nu har jeg kigget på billederne der hedder "franske negle". Er det kunstige negle, eller er det lavet "af" folks egne negle?

Ville da nemlig super godt have sådan nogle, der nemlig ikke ser super kunstige ud, men har ingen negle selv

Hej

Det er op til kunden og kundens negle... men alt kan klares selv en neglebidder kan hjælpes til pæne og sunde negle.

og med hensyn til udseendet af neglen kan det laves naturtro, til fransk matte eller højglans eller leg med farver

Det er helt op til kunden. Er det på egen negl hedder det forstærkning  

Anmeld

6. juni 2011

Loa

MissBee skriver:

Hej

Det er op til kunden og kundens negle... men alt kan klares selv en neglebidder kan hjælpes til pæne og sunde negle.

og med hensyn til udseendet af neglen kan det laves naturtro, til fransk matte eller højglans eller leg med farver

Det er helt op til kunden. Er det på egen negl hedder det forstærkning  

Lyder spændende Booker man tid her eller via facebook?

Anmeld

7. juni 2011

MissBee

Loa skriver:

Lyder spændende Booker man tid her eller via facebook?

Du kan gøre det begge steder

Anmeld

9. juni 2011

MissBee

MissBee skriver:

Forhører mig lige, mener min kollega arbejder i det område.. hun er virkelig dygtig..

Hej

Hun hedder Helle - 41600041 og har negleshoppen ½ times kørsel fra randers, i Hadsund 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.