Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg HÅBER jo på at vi skal ud at bade bare lidt denne sommer og ellers skal jeg i hvert fald snart begynde til babysvømning med guldklumpen. SÅ jeg mangler en badedragt! Og ja det skal være en badedragt, for bikini kommer jeg sgu ikke i år! Jeg har ikke lyst til at flashe mine meget tydelige strækmærker på maven og sidedellerne og så er der også bare stadig for mange kilo på kroppen til at jeg føler det behageligt at skrue mig i en af mine før-jeg-blev-gravid-og-kroppen-var en-anden bikinier.
Så er der nogen der selv har købt eller set en smart badedragt, der også kan "skjule"/ fjerne lidt fokus fra de ekstra kilo på sidebenene???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria-s skriver: Ja jeg HÅBER jo på at vi skal ud at bade bare lidt denne sommer og ellers skal jeg i hvert fald snart begynde til babysvømning med guldklumpen. SÅ jeg mangler en badedragt! Og ja det skal være en badedragt, for bikini kommer jeg sgu ikke i år! Jeg har ikke lyst til at flashe mine meget tydelige strækmærker på maven og sidedellerne og så er der også bare stadig for mange kilo på kroppen til at jeg føler det behageligt at skrue mig i en af mine før-jeg-blev-gravid-og-kroppen-var en-anden bikinier. Så er der nogen der selv har købt eller set en smart badedragt, der også kan "skjule"/ fjerne lidt fokus fra de ekstra kilo på sidebenene???
Køb en sort badedragt og en badenederdel, det ser SUPER flot ud, og det slanker og skjuler det man nu vil skjule
Misselbek skriver: Køb en sort badedragt og en badenederdel, det ser SUPER flot ud, og det slanker og skjuler det man nu vil skjule
God ide Jeg vil igang med at sundere terrænget (eller hvordan det nu staves. Kan sgu ikke stave i dag!)
Maria-s skriver: God ide Jeg vil igang med at sundere terrænget (eller hvordan det nu staves. Kan sgu ikke stave i dag!)
hvad med sådan en "bikini" altså et par hotpans og så en top... sådan en har jeg... og den døkker mavsen uden at det så er en badedragt... er ik så vild med badedragt
aya-zia skriver: hvad med sådan en "bikini" altså et par hotpans og så en top... sådan en har jeg... og den døkker mavsen uden at det så er en badedragt... er ik så vild med badedragt
Jeg er bare bange for den skal krybe op.... Men har ellers også tænkt på at det var en mulighed
Maria-s skriver: Jeg er bare bange for den skal krybe op.... Men har ellers også tænkt på at det var en mulighed
hvis man finder en som sidder SKIDE godt... så kravler den ik op... min gør ihvertfald ik
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128