Første kage, hjælp til fyld og bunde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.342 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

MissBee

Hej

Jeg skal lave min første fondant kage  men jeg  ved ikke helt hvad jeg skal vælge?

købe lagkagebunde?
eller bage en kage og skære bunde ud fra den?
Hvad er nemmest at lægge fondant udover?

fyld:
Hindbærmouse og choko/daim mousse lyder lækkert.

Fosting eller syltetøj under fondanten ??

hvid købe fondant fra din kage.. smager den godt??

Jeg ønsker at lave en kage til 6 personer og den skal smage godt da den jo trods alt ikke er til udstilling

hvad siger i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Maja_4000

Jeg synes personligt at købebunde er dumme :b Synes det er svært at få lige sider , fordi de er så tynde .. Giver det mening ?

Har én gang forsøgt mig med mmf .. Der brugte jeg købebunde , lavede hindbærmousse og skildpaddecreme .. Jeg smurte den ikke op  Den var kun for at prøve mmf :b Så gad sgu ikke :p

Jeg bruger fondant fra specialkøbmanden .. Men det er nok det samme .. Synes ikke det smager GODT .. Men heller ikke dårligt .. Det smager bare meget sødt

Anmeld

6. juni 2011

MissBee

Maja_4000 skriver:

Jeg synes personligt at købebunde er dumme :b Synes det er svært at få lige sider , fordi de er så tynde .. Giver det mening ?

Har én gang forsøgt mig med mmf .. Der brugte jeg købebunde , lavede hindbærmousse og skildpaddecreme .. Jeg smurte den ikke op  Den var kun for at prøve mmf :b Så gad sgu ikke :p

Jeg bruger fondant fra specialkøbmanden .. Men det er nok det samme .. Synes ikke det smager GODT .. Men heller ikke dårligt .. Det smager bare meget sødt

Ja de er ret tynde, og svære at lave et helt lige lag med...

Hvad er det lige mmf er  ?

Hvordansmagte hindbærmousse og skildpadecreme sammen så? og hvad sagde familien?

Anmeld

6. juni 2011

Maja_4000

MissBee skriver:

Ja de er ret tynde, og svære at lave et helt lige lag med...

Hvad er det lige mmf er  ?

Hvordansmagte hindbærmousse og skildpadecreme sammen så? og hvad sagde familien?

Mmf er den hjemmelavede "fondant" :b Skumfiduser , olie og flormelis .. Mener jeg :b

Jeg synes det var en god kombination , og de andre kunne også godt lide den - Men de elsker også skildpadder

Anmeld

6. juni 2011

MissBee

Maja_4000 skriver:

Mmf er den hjemmelavede "fondant" :b Skumfiduser , olie og flormelis .. Mener jeg :b

Jeg synes det var en god kombination , og de andre kunne også godt lide den - Men de elsker også skildpadder

Lyder godt meeen jeg køber dog fondanten denne gang..

Anmeld

6. juni 2011

Maja_4000

MissBee skriver:

Lyder godt meeen jeg køber dog fondanten denne gang..

Det gør jeg også selv :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.