så er det vist på tide......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

eliasogmor

at jeg spammer jer med billeder på min nu 3,5 åriget dreng....han er ved at blive så stor . Han vejer nu ca 14 kg og er ca 93 cm høj...

det går hurtig med sproget nu... og der kommer flere og flere ord  i sætninger.... han er til tider lidt strid, men størstedelen af tiden er han dog dejlig....vil sige at der er lykkedes mig at få et utroligt velopdragent barn.....han har været på movicol junior i næsten et år nu, og det ser ikke ud til at han skal stoppe inden for den nærmeste fremtid....håber i nyder de næste billeder......

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

eliasogmor

hov de kom vist ikke i rækkefølge....

Anmeld

5. juni 2011

BellaT

Frække Elias.. Utroligt velopdraget barn, ja. Med selektiv hørelse... Ligesom sin utroligt velopdragne fætter, host host. Ej, vi er nu heldige med vores vildbasser.

Anmeld

5. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

eliasogmor skriver:

at jeg spammer jer med billeder på min nu 3,5 åriget dreng....han er ved at blive så stor . Han vejer nu ca 14 kg og er ca 93 cm høj...

det går hurtig med sproget nu... og der kommer flere og flere ord  i sætninger.... han er til tider lidt strid, men størstedelen af tiden er han dog dejlig....vil sige at der er lykkedes mig at få et utroligt velopdragent barn.....han har været på movicol junior i næsten et år nu, og det ser ikke ud til at han skal stoppe inden for den nærmeste fremtid....håber i nyder de næste billeder......

Hvor er han dog skøn! Køn lille dreng 

Anmeld

5. juni 2011

eliasogmor

BellaT skriver:

Frække Elias.. Utroligt velopdraget barn, ja. Med selektiv hørelse... Ligesom sin utroligt velopdragne fætter, host host. Ej, vi er nu heldige med vores vildbasser.

ja vi er meget heldige......

Anmeld

5. juni 2011

eliasogmor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor er han dog skøn! Køn lille dreng 

mange tak....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.