Hårfjerning og tatovering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.421 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Mikkelmusen

Hej piger.

Jeg har et lidt fjollet spørgsmål. Men altså det går ud på om det kan skade tatoveringen hvis man epilerer hårene på tatoveringen. Jeg har en på benet og vil gerne til at ha sommerben igen og faldt over en epilator den anden dag. Men jeg vil jo ikke ødelægge den...

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Mikkelmusen skriver:

Hej piger.

Jeg har et lidt fjollet spørgsmål. Men altså det går ud på om det kan skade tatoveringen hvis man epilerer hårene på tatoveringen. Jeg har en på benet og vil gerne til at ha sommerben igen og faldt over en epilator den anden dag. Men jeg vil jo ikke ødelægge den...

På forhånd tak

Hvis du kan finde et sted hvor de vil gøre det, så siger det lidt om standarten på butikken!!

Man må IKKE gøre det oven på en tatovering, da laseren jo går efter den sorte farve.. Så den smadrer din tatovering!! Min kæreste har fået det gjort på hans overarm, af en elev, og de måtte gi ham erstatning, for den boblede helt op!!!

Stine og Lisa.

Anmeld

5. juni 2011

SaraLM

Går ud fra du mener en epilator hvis hårene hives ud ved roden i ikke laser beh som den anden skriver om?

Hvis ja, så epiler away det skader ikke sin tatovering at hive de hår ud der sidder i den når først den er helet helt op

Anmeld

5. juni 2011

LinLin

Tilmeldt skriver:

Hvis du kan finde et sted hvor de vil gøre det, så siger det lidt om standarten på butikken!!

Man må IKKE gøre det oven på en tatovering, da laseren jo går efter den sorte farve.. Så den smadrer din tatovering!! Min kæreste har fået det gjort på hans overarm, af en elev, og de måtte gi ham erstatning, for den boblede helt op!!!

Stine og Lisa.

Hun skriver da ikke noget om laser

Men om hun derhjemme må bruge en epilator til at barbere ben med!

Anmeld

5. juni 2011

Mikkelmusen

ja netop sådan en man bruger hjemme. Ikke laser

Den må jeg straks ha købt så. Tak for svar

Anmeld

5. juni 2011

DAs mor skriver:

Hun skriver da ikke noget om laser

Men om hun derhjemme må bruge en epilator til at barbere ben med!

My bad!!

Læste det lige som Ellipse i farten!!!

Anmeld

5. juni 2011

LinLin

Tilmeldt skriver:

My bad!!

Læste det lige som Ellipse i farten!!!

Bare i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.