Drengenavn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Isabella_mor

jeg syntes Thomas er det pæneste, flotteste og Sødeste navn af de tre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Lunae

Anonym skriver:

Kæresten og jeg kan slet IKKE blive enige om drengenavne.. vi er helt i hver sin grøft hvad det angår.. jeg er mere til navne som Simon, Nicklas osv., mens han er mere til goe gamle danske navne som Erik, Frank osv.

Men efterhånden er vi ved at komme hinanden nærmere og har måske disse 3 navne oppe.. Hvilket synes I bedst om?

Der er ingen af navnene, som falder i min smag, men hvis jeg skulle vælge, så blev det Thomas! Har passet en skøn lille lyshåret dreng, som hed thomas og navnet passede perfekt til ham

Anmeld

5. juni 2011

K&S

Er ikke til nogen af dem - så jeg har stemt blankt

Anmeld

5. juni 2011

JustAnotherName

Af de 3 muligheder, har jeg stemt på Thomas.

Men personligt ville jeg aldrig vælge nogen af dem. De er ikke lige mig.
Så hellere andre "almindelige danske navne" som fx. Mads, Kasper, Mikkel, Frederik eller Daniel.

Anmeld

5. juni 2011

FrkT

Søren er klart sødest, så kommer Thomas og så kommer Andreas.... jeg ville vælge Søren af de tre, også fordi det vist nok er det af navnene der er mindst et modenavn, og derfor kan man heller ikke forvente ligeså mange der kommer til at hedde det.

Anmeld

5. juni 2011

twinboys

Anonym skriver:

Kæresten og jeg kan slet IKKE blive enige om drengenavne.. vi er helt i hver sin grøft hvad det angår.. jeg er mere til navne som Simon, Nicklas osv., mens han er mere til goe gamle danske navne som Erik, Frank osv.

Men efterhånden er vi ved at komme hinanden nærmere og har måske disse 3 navne oppe.. Hvilket synes I bedst om?

Andreas

Anmeld

5. juni 2011

Pigent

Der er ikke rigtig nogle af navnene der er mig(:
Har stemt Andreas, men synes Anders er meget bedre. 

Anmeld

5. juni 2011

Smølf

Søren!! Det er da bare for sødt... Af de tre ville jeg vælge det... Men herhjemme er drømmen en dreng der hedder JENS. Hvad med det?

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

Smølf skriver:

Søren!! Det er da bare for sødt... Af de tre ville jeg vælge det... Men herhjemme er drømmen en dreng der hedder JENS. Hvad med det?

Ohh no Jeg er bare ikke til de der gamle navne som Jens, Karl, Erik, Knud osv. Ikke til et lille barn - synes det er ok når man er 50

Anmeld

5. juni 2011

Peanut

Kan bedst lidt Thomas og Andreas 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.