DUM sangerinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

MaliksMor

MorTilJanuar skriver:

Altså hun er kæreste med en af mine bekendte og der fik jeg da set da de postede alle deres tusind kysse billeder på facebook at hun bor herover 

når okay hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Maria-s

merle2010 skriver:

Line synger jo fantastisk og er flyttet til kbh og alt muligt for at få opfyldt sin drøm hun brænder for det ja.. det kan da osse godt være at malou brænder for det.. det ved vi jo ikke.. synes begge deres sange er fede.. men tror nok vi skal høre mere fra Line cecilie.. synes det er en FED single...

Har Malou lavet en sang??? Troede hun skulle være fitness instruktør? Men det er nok bare mig der ikke følger godt nok med   (Manden min er PISSE STÆDIG og nægter at opgi kontrollen over fjernbetjeningen når det vises og han er hjemme!! )

Anmeld

14. juni 2011

merle2010

Maria-s skriver:

Har Malou lavet en sang??? Troede hun skulle være fitness instruktør? Men det er nok bare mig der ikke følger godt nok med   (Manden min er PISSE STÆDIG og nægter at opgi kontrollen over fjernbetjeningen når det vises og han er hjemme!! )

ja den var for en kort stund på youtube og hedder decibel.. men den blev slettet igen efter et par dage det forstår jeg så ikke.

den var faktisk meget god.. men nu skal malou jo osse have sit eget tv program på kanal 4.. hvad det handler om aner jeg ikke. men spændende er det..

Anmeld

14. juni 2011

Giraffen

er der nogen der ved noget om Malou Stellas sang om man kan høre den nogen steder? og helt klart Line Cecilie vil det og ser det som det er - en kunstart der skal dyrkes med flid og respekt og ikke en nem vej til stjernestatus så GOGOGO line cecilie

Anmeld

14. juni 2011

Isabella_mor

resultatet af denne sang er blevet godt.. men hurra for autotune... 

ellers havde det lydt meget skidt for mine øre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.