Emmaljunga cerox klapvogn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.807 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

LISBETH:-)

Sort emmaljunga klapvogn brugt til 1 barn i 2 år - købt for 4 år siden i Kære børn.

Har altid stået inde - ingen rust, og passet rigtig godt på. Dog er kalechen falmet en smule, som jo ikke kan undgås når den er ude i solen.

Orginal sele er taget ud, og en godkendt barnevognssele er sat i, denne medfølger selvfølgelig.

Der er indbygget myggenet.

Vognen er let og kompakt med stel i letvægtsstål. Vognen har svingbart styr. Det indebærer at du kan ændre barnets kørselsretning ved at svinge styret over, mens barnet sidder i vognen, hvis sol eller vind generer barnet.

Regnslag medfølger

Nypris i 2007 var omkring 4500 kr

Sælges for 1800 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Slet ikke nogen der står og mangler en billig kvalitets klapvogn?

Anmeld

15. juni 2011

KamillaT

Er på udkig efter en klapvogn, men synes godt nok den du sælger er dyr  Især når den er 4 år gammel.

men håber du får den solgt  

Anmeld

15. juni 2011

LouiseBreinholt

lisbeth2910 skriver:

Slet ikke nogen der står og mangler en billig kvalitets klapvogn?

Den er ellers fin.

Jeg har desværre lige købt en helt ny, også fra emmaljunga

held og lykke med salget

Anmeld

15. juni 2011

KamillaT skriver:

Er på udkig efter en klapvogn, men synes godt nok den du sælger er dyr  Især når den er 4 år gammel.

men håber du får den solgt  

Det er da noget vrøvl den er slet ikke dyr. De andre der bliver solgt på dba bliver solgt til 2500 kr. og man sparer da 2700 kr iforhold til en ny - samt man får barnevognssele til 400 kr og regnslag til 250 kr med. Det synes jeg ihvertfald ikke er dyrt!

Og synes det er ærgeligt at du skal komme med sådan en kommentar, hvis du ikke er interesseret så skulle du bare gå videre - tror faktisk også det strider mod reglerne og komme med sådanne kommentarer i køb og salg!

Anmeld

15. juni 2011

LouiseBreinholt skriver:

Den er ellers fin.

Jeg har desværre lige købt en helt ny, også fra emmaljunga

held og lykke med salget

Tak den er nemlig fin og vi har været meget glade for den!

Anmeld

15. juni 2011

KamillaT

lisbeth2910 skriver:

Det er da noget vrøvl den er slet ikke dyr. De andre der bliver solgt på dba bliver solgt til 2500 kr. og man sparer da 2700 kr iforhold til en ny - samt man får barnevognssele til 400 kr og regnslag til 250 kr med. Det synes jeg ihvertfald ikke er dyrt!

Og synes det er ærgeligt at du skal komme med sådan en kommentar, hvis du ikke er interesseret så skulle du bare gå videre - tror faktisk også det strider mod reglerne og komme med sådanne kommentarer i køb og salg!

Ej, tal dog pænt til mig 

Jeg skriver at jeg er på udkig efter en klapvogn, men den du sælger er for dyr, SYNES JEG! Jeg synes den er for dyr i forhold til hvor gammel den er. 

Jeg ved ikke om de regler findes, men hvis de er gør så må du lige melde mig for at overtræde dem 

Du må da have det godt! 

Anmeld

15. juni 2011

Ej, tal dog pænt til mig 

Jeg skriver at jeg er på udkig efter en klapvogn, men den du sælger er for dyr, SYNES JEG! Jeg synes den er for dyr i forhold til hvor gammel den er. 

Jeg ved ikke om de regler findes, men hvis de er gør så må du lige melde mig for at overtræde dem 

Du må da have det godt! 

Lige præcis hvis du synes den er for dyr så skulle du slet ikke have skrevet, og gået videre uden og komme med en kommentar til en salgsannonce som du slet ikke er interesseret i.

Og hvis du læste teksten så er den købt for 4 år siden JA men kun brugt i 2 år!

Anmeld

15. juni 2011

LouiseBreinholt

lisbeth2910 skriver:

Tak den er nemlig fin og vi har været meget glade for den!

Jeg er helt villd med mærket, har også barnevogn i Emmaljunga

Anmeld

15. juni 2011

Fru Nielsen

Eeeej tøser, stop nu med det hakkeri....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.