HJÆLP..provera -manglende mens..nu 8 dage efter pillestop??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.106 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

baby84

Hej Piger

Jeg er på provera og har ikke fået mens efter at være stoppet med pillerne. Det er nu otte dage siden jeg tog den sidste og der er ikke skyggen af blødning;(

Er der nogen der har prøvet at bløde meget sent efter Provera og kan det måske være at det ikke virker. På nettet kan jeg finde at de for det meste virker umiddelbart efter pille stop så det er bare pisse øv.

magter ikke hvis det går galt igen igen igen og skal vente til efter sommerferien..arrrr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

nielsen80

Hej søde,

Jeg har ikke været på provera endnu, men min mens er altså også fuldstændig ude i hampen efter det mislykket ivf-forsøg.

for den snart kommer, så I kan komme i gang igen

Anmeld

5. juni 2011

baby84

nielsen80 skriver:

Hej søde,

Jeg har ikke været på provera endnu, men min mens er altså også fuldstændig ude i hampen efter det mislykket ivf-forsøg.

for den snart kommer, så I kan komme i gang igen

ja og det er fandme surt når de hormoner der skal få mens til at komme heller ikke virker.. bliver sindsyg da jeg troedet det var det sikre løsning med hormonstyrret frysecykuls..men nej intet kan tages for givet i denne verden.

Anmeld

6. juni 2011

Putomanen

Jeg kender desværre ikke noget til det, men jeg er ked af, at det bare ikke gør, som du gerne vil i øjeblikket  Du får en kæmpe  herfra og en masse tanker!

Jeg håber, at du snart får din mens.

Anmeld

7. juni 2011

baby84

Putomanen skriver:

Jeg kender desværre ikke noget til det, men jeg er ked af, at det bare ikke gør, som du gerne vil i øjeblikket  Du får en kæmpe  herfra og en masse tanker!

Jeg håber, at du snart får din mens.

Nej det gør det bare ikke.. Kampen kan sgu  føles lang når det er 3 omgang som sikker bliver aflyst. Hvor er du sød tusind tak 

Hvordan med dig??

Anmeld

7. juni 2011

Putomanen

baby84 skriver:

Nej det gør det bare ikke.. Kampen kan sgu  føles lang når det er 3 omgang som sikker bliver aflyst. Hvor er du sød tusind tak 

Hvordan med dig??

Åhh, hvor er det bare uretfærdigt altså!!!

Ja, det kan føles meget langt! For mig handler det om at finde de små delmål undervejs, så føles det ikke helt så slemt

Men alt den ventetid hele tiden kan bare være SÅ dræbende

Vi venter stadig på brev fra Riget... Jeg ringede til dem i dag for at tjekke, at de har alle svar på diverse prøver, som de har brug for, og de sagde at vi vil modtage et brev indenfor 1 uge. Så jeg venter spændt

Anmeld

7. juni 2011

baby84

Putomanen skriver:

Åhh, hvor er det bare uretfærdigt altså!!!

Ja, det kan føles meget langt! For mig handler det om at finde de små delmål undervejs, så føles det ikke helt så slemt

Men alt den ventetid hele tiden kan bare være SÅ dræbende

Vi venter stadig på brev fra Riget... Jeg ringede til dem i dag for at tjekke, at de har alle svar på diverse prøver, som de har brug for, og de sagde at vi vil modtage et brev indenfor 1 uge. Så jeg venter spændt

uh hvor spændende.. tror det er en god ide med delmål ;9 jeg synes det hjælper at jeg nu har sat mig for at jeg bare gerne vil være gravid inden jul frem for hele tiden at tænke det skulle have været i går..

Mit forsøg er endelig blevet officielt aflyst efter scanning idag, så nu vil jeg have rødvin og en smøg..intet er så skidt at det ikke er godt for noget

Anmeld

7. juni 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

uh hvor spændende.. tror det er en god ide med delmål ;9 jeg synes det hjælper at jeg nu har sat mig for at jeg bare gerne vil være gravid inden jul frem for hele tiden at tænke det skulle have været i går..

Mit forsøg er endelig blevet officielt aflyst efter scanning idag, så nu vil jeg have rødvin og en smøg..intet er så skidt at det ikke er godt for noget

Øv altså... havde glædet mig til at følge dig!!!

Sejt at du er så stærk!!!!

Lene

Anmeld

7. juni 2011

Putomanen

Det lyder som en rigtig god ide med dit mål om, at være gravid inden jul. Vi håber på at komme igang med behandling efter sommerferien, så måske jeg skulle følge dit eksempel og sætte det samme mål

Jeg er ked af at høre, at forsøget helt officielt er aflyst nu, man håber jo altid... Men som du skriver, så handler det om at nyde de goder, man får i livet. Og hvis det ikke bliver en lille spire på nuværende tidspunkt, så må det blive alt det usunde, som man ellers ville gå glip af  

Anmeld

8. juni 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

Øv altså... havde glædet mig til at følge dig!!!

Sejt at du er så stærk!!!!

Lene

tak.. Er også ked af det og var tudefjæs inde ved samtalen igår, men det er som om man bliver helt vant til at forvente det værste så skuffelsen er ikke så stor som ved første aflysning.

Hvordan går det med dig?? har været lidt fraværende herinde det seneste stykke tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.