Min kære mand er til DHB ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

Anonym trådstarter

Sammen med en flok af vores venner.

Han vælger så allerede i går, at fortælle om, hvor mange strippere de har set på og at det er dejligt med godt vejr, for så har pigerne ikke så meget tøj på.

Jeg elsker min mand og jeg stoler 100% på ham - har aldrig før haft problemer med jalousi. Men her sidder jeg alene hjemme, tyk og gravid og fyldt med hormoner og har fortalt ham de første 10 gange, at jeg ikke vil høre om de skide piger(!) og alligevel skriver han om dem.. Er ved at gå ud af mit gode skind! Hader den her følelse, savner ham og synes det er pisse uretfærdigt, at han ikke bare fatter det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Kruse90

huha godt min kæreste ikke tager til det.

Jeg ville slet ikke have det desværre. Men sådan er jeg jo bare

Anmeld

4. juni 2011

Madam Blå

Hvad er DHB?

Anmeld

4. juni 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Han vælger så allerede i går, at fortælle om, hvor mange strippere de har set på og at det er dejligt med godt vejr, for så har pigerne ikke så meget tøj på.

Jeg elsker min mand og jeg stoler 100% på ham - har aldrig før haft problemer med jalousi. Men her sidder jeg alene hjemme, tyk og gravid og fyldt med hormoner og har fortalt ham de første 10 gange, at jeg ikke vil høre om de skide piger(!) og alligevel skriver han om dem.. Er ved at gå ud af mit gode skind! Hader den her følelse, savner ham og synes det er pisse uretfærdigt, at han ikke bare fatter det..

Så er han da også lidt en idiot!

Sluk tlf og hyg med slik, flim-flam og en tæppe på sofaen

Anmeld

4. juni 2011

Carina:-)

Respektløst at han bliver ved når du ikke kan lide det...

Anmeld

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Nu er jeg selv DHB-pige og jeg LOVE IT men valgte at blive hjemme i år pga baby  De piger der er der altså ikke så meget indhold i, tror faktisk også at et af firmaerne har forbud mod at de laver noget med nogle som helst af gæsterne  er ihvertfald alment kendt som promoter 

Dernæst så er det sku lidt tarveligt af ham så stort  og jeg ville få det præcis som dig.. Min kæreste er soldat og dørmand/vagt ved siden af, jeg synes sku ikke det er fun når han skal ind og stå de store steder men har bare lært sådan er det  

Jeg tror jeg ville prøve at se det som (hvis min kæreste fortalte som din gjorde det) at min kæreste lige gerne ville bekræftes i at han var manglet og savnet og at der var en der havde rigtig meget behov for ham 

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg har aldrig haft problemer med det før. Det er udelukkende hormonelt.. Men det gør det jo værre, for så har han mere svært ved at "tage hensyn".. Han er jo heller ikke vant til det.

Anmeld

4. juni 2011

Lillefe

Madam Blå skriver:

Hvad er DHB?

Danmarks Hurtigeste bil..

Anmeld

4. juni 2011

Ryberg

du har min største medfølelse... jeg takker min mand hver dag for at han er så sød ikke at tage afsted til sådanne arrangementer medmindre jeg kan komme med...

Har en veninde der også sidder alene hjemme og har det skidt med det.. og hendes mand tog afsted fredag og kommer først hjem søndag... (også selvom hun har sagt hun ikke ville have det)

Det er svært med hormoner og det hele.. og synes egentlig også han kunne have holdt sin mund med det.. men på den anden side set.. så er han jo bare ærlig - hvilket er en fantastisk ting!

Anmeld

4. juni 2011

Madam Blå

Lillefe skriver:

Danmarks Hurtigeste bil..

Nå for søren Tak skal du have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.