Hvad tager I med i "føde tasken"... Gode forslag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg tænker på om der er nogle ekstra ordinære gode råd til hvad man skal ta' med i tasken på sygehuset når man skal ud og føde?? Jeg ved jo godt de mest almindelige ting men tænkte om der måske var nogle der har nogle gode råd til noget andet eller praktisk??:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Mira0911

Kamera... 

Hmm.... Ja kan ikke lige komme på noget mere lige nu... 

Anmeld

4. juni 2011

tazz

Jeg havde en tandbørste, tandpasta, kamera og et spil UNO

Anmeld

4. juni 2011

Mussen2

Læbepomade, tyggegummi og hårelestik

Anmeld

4. juni 2011

tinasmor

Anjamichell skriver:

Jeg tænker på om der er nogle ekstra ordinære gode råd til hvad man skal ta' med i tasken på sygehuset når man skal ud og føde?? Jeg ved jo godt de mest almindelige ting men tænkte om der måske var nogle der har nogle gode råd til noget andet eller praktisk??:-)

kopiere fra et gl. indlæg:

Toilettaske:

• Ammeindlæg
  • Små nyfødt-bleer
  • Vådservietter
  • Tandbørster + tandpasta
  • hårelastikker + hårnåle
  • Kontaktlinser
  • Natbind (til når man bløder efter fødslen)
  • Make up fjerner
  • Deodorant

Andre ting i tasken:

• Vandrejournal
  • Min og min kærestes dåbsattester
  • Kamera + oplader
  • Oplader til mobil
  • Lidt ekstra tøj til kæresten og mig
  • 2 sæt tøj til den lille
  • 1 stofble

Herudover skal vi have autostolen med, og en dyne..

..

Derudover vil jeg sige, en rulle blødt toiletpapir, videokamera, kamera, ammepude.

Anmeld

4. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Hvorfor dåbsattester??

Anmeld

4. juni 2011

Maddox

Udover alle de praktiske ting, som er en selvfølge, og de ting som er blevet nævnt, er sugerør en god ting at have med, så er det nemmere at få noget at drikke mellem veerne og efter fødslen, når den lille ligger på maven - uden at skulle sætte sig op

Anmeld

4. juni 2011

tinasmor

Anjamichell skriver:

Hvorfor dåbsattester??

Jeg havde bare "lånt" fra en gl. tråd dvs ikke mig der har skrevet listen, men jeg tænker (bare min en ide) kan være at når man ikke er gift så skal man sende sådan nogle papirer til den kirke man er tilknyttet, tænker at de måske så har taget kopier af deres dåbsattester (som skal vedlægges) og så har udfyldt papirerne på forhånd (så det kun mangler barnets cpr nr) så de er klar til at sende brevet. Men igen ved det ikke.

Anmeld

4. juni 2011

tinasmor

Solajma skriver:

Udover alle de praktiske ting, som er en selvfølge, og de ting som er blevet nævnt, er sugerør en god ting at have med, så er det nemmere at få noget at drikke mellem veerne og efter fødslen, når den lille ligger på maven - uden at skulle sætte sig op

God ide.

Anmeld

4. juni 2011

LC

Nogle små mønter.... Praktisk hvis man skal i automaterne og købe et eller andet kl 3 om natten:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.