så er farmand med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

NinaNymannMadsen

ja nu har farmand også set bettepigen sparke og han har mærket hende også. det er bare skøøønt nu mangler det bare at Asta Maria også mærker hende men det tager nok noget tid endnu da hun ikk vil sidde stille og vente på lillesøster vil give "lyd" fra sig der inde jo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Mettefpigen

Hvor dejligt

Min kæreste har også set og mærket den lille.... Det er skønt at mærke sådan noget sammen

Anmeld

4. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mettefpigen skriver:

Hvor dejligt

Min kæreste har også set og mærket den lille.... Det er skønt at mærke sådan noget sammen

ja har længe kunnet mærke hende jo men han har jo ikk kunnet være med før.
og har da også set hende for en uge siden, men det som om hun ved når det er at vi gerne vil se hende for så ligger hun helt stille. men nu kom han lige og væggede hende inde i maven han snakkede og det hele og så kom der ellers bare gang i hende og hun sparker stadig.

Anmeld

4. juni 2011

Mettefpigen

Astasmor skriver:

ja har længe kunnet mærke hende jo men han har jo ikk kunnet være med før.
og har da også set hende for en uge siden, men det som om hun ved når det er at vi gerne vil se hende for så ligger hun helt stille. men nu kom han lige og væggede hende inde i maven han snakkede og det hele og så kom der ellers bare gang i hende og hun sparker stadig.

Hvor er det skønt

Lyder som om at hun allerede kender fars stemme...

Stort tillykke med det!!!

Anmeld

4. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mettefpigen skriver:

Hvor er det skønt

Lyder som om at hun allerede kender fars stemme...

Stort tillykke med det!!!

han har også næsten fra vi fandt ud af at jeg var gravid snakket til maven så det skulle ikke undre mig hvis hun kan kende hans stemme da.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.