Hvornår vejer han 15 kg? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.741 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

TineA

Ja, lidt underligt spørgsmål, men jeg står og er ved at købe en klapvogn og ser nu, at den er beregnet til børn op til 15 kg.

Jamen, William vejer allerede 11 kg og er 9 mdr?! Jeg ville gerne kunne bruge vognen lidt længe

Hvad siger I? Skal jeg finde en anden? (Det er bare et godt tilbud, nemlig

http://www.babysam.dk/esprite-viper-trehjulet-klapvogn.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

L-Mortil3

W.. skriver:

Ja, lidt underligt spørgsmål, men jeg står og er ved at købe en klapvogn og ser nu, at den er beregnet til børn op til 15 kg.

Jamen, William vejer allerede 11 kg og er 9 mdr?! Jeg ville gerne kunne bruge vognen lidt længe

Hvad siger I? Skal jeg finde en anden? (Det er bare et godt tilbud, nemlig

http://www.babysam.dk/esprite-viper-trehjulet-klapvogn.aspx

Tja, Liam er 18 mdr og vejer 14,8 kg og har altid været en tung dreng Tommelfingerreglen er at de vejer 18 kg som 4 års.

Så hvorom alt er, så er jeg sikker på william sagtens kan bruge vognen til han er 3 år

Liams vogn kan vist tage 25 kg, men selvom det ikke var tilfældet så tror jeg ikke han bliver meget tungere foreløbig

JEG ville slå til

Anmeld

4. juni 2011

TineA

Line&Liam&Lillebror skriver:

Tja, Liam er 18 mdr og vejer 14,8 kg og har altid været en tung dreng Tommelfingerreglen er at de vejer 18 kg som 4 års.

Så hvorom alt er, så er jeg sikker på william sagtens kan bruge vognen til han er 3 år

Liams vogn kan vist tage 25 kg, men selvom det ikke var tilfældet så tror jeg ikke han bliver meget tungere foreløbig

JEG ville slå til

Årh, hvor dejligt med så hurtigt og godt svar Jeg tror sgu vi nupper den! Det er 1000 kr vi sparer - det kan vi lide!

TAK for svar!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.