Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min datter på 15 mdr elsker og være med hendes far ude og slå græs på havetraktor. elsker også og køre traktor og køre på minilæsser.... hvad kan jeres børn li????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Julie er 2 år og snart 4 mdr... Hun ELSKER at læse bøger sammen med sin far, lege på værelset, cykle rundt på sin trehjulet, være i skoven og lytte på fugle og være på landsbyens legeplads...
Mira0911 skriver: Julie er 2 år og snart 4 mdr... Hun ELSKER at læse bøger sammen med sin far, lege på værelset, cykle rundt på sin trehjulet, være i skoven og lytte på fugle og være på landsbyens legeplads...
ej hvor hyggligt
stella skriver: ej hvor hyggligt
Jeps rigtig hyggeligt...
Liva elsker at lave bil med far... far har en gammel Landrover så hun kan sidde på den ene forskærm mens far roder i motoren..Hun elsker også at køre tur i den med far
At være med ude og fiske,eller lige nu at være i friluftsbadet.
stella skriver: min datter på 15 mdr elsker og være med hendes far ude og slå græs på havetraktor. elsker også og køre traktor og køre på minilæsser.... hvad kan jeres børn li????
Min dreng på 18 mdr, elsker at spille guitar og synge med far og lege med legoklodser og tumle i sengen
Min søn på godt 2½år elsker at slå søm i, save, bore alt det der håndværker halløj....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128