hvad kan jeres børn li og lave med far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

stella

min datter på 15 mdr elsker og være med hendes far ude og slå græs på havetraktor. elsker også og køre traktor og køre på minilæsser.... hvad kan jeres børn li????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Mira0911

Julie er 2 år og snart 4 mdr... Hun ELSKER at læse bøger sammen med sin far, lege på værelset, cykle rundt på sin trehjulet, være i skoven og lytte på fugle og være på landsbyens legeplads... 

Anmeld

4. juni 2011

stella

Mira0911 skriver:

Julie er 2 år og snart 4 mdr... Hun ELSKER at læse bøger sammen med sin far, lege på værelset, cykle rundt på sin trehjulet, være i skoven og lytte på fugle og være på landsbyens legeplads... 

ej hvor hyggligt

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

stella skriver:

ej hvor hyggligt

Jeps rigtig hyggeligt... 

Anmeld

4. juni 2011

TbCp

Liva elsker at lave bil med far... far har en gammel Landrover så hun kan sidde på den ene forskærm mens far roder i motoren..
Hun elsker også at køre tur i den med far

Anmeld

4. juni 2011

Carina:-)

At være med ude og fiske,eller lige nu at være i friluftsbadet.

Anmeld

4. juni 2011

L.J.L

stella skriver:

min datter på 15 mdr elsker og være med hendes far ude og slå græs på havetraktor. elsker også og køre traktor og køre på minilæsser.... hvad kan jeres børn li????

Min dreng på 18 mdr, elsker at spille guitar og synge med far og lege med legoklodser og tumle i sengen

Anmeld

4. juni 2011

Oliver,Troia&Wictor

Min søn på godt 2½år elsker at slå søm i, save, bore alt det der håndværker halløj....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.