Må jeg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.113 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

Levi&LilysMor

Godt spise Mozzarella ost?

Kan ikke finde frem til om det er ok eller ej, så håber der er nogle som har svaret på det, ved godt at det skal være pasteuriseret, men det synes jeg ikke jeg kan finde på den her ? Kan så se at den er lavet i tyskland hm...

nogle gode bud ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Mor til Mike

Tuttelut89 skriver:

Kan ikke finde frem til om det er ok eller ej, så håber der er nogle som har svaret på det, ved godt at det skal være pasteuriseret, men det synes jeg ikke jeg kan finde på den her ? Kan så se at den er lavet i tyskland hm...

nogle gode bud ?

Du må spise alt det Mozzarella ost du vil.

Anmeld

4. juni 2011

SkrukUngKvinde

Tuttelut89 skriver:

nogle gode bud ?

Kigger lige med her

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

Det tror jeg da sagtens du kan spise uden at bekymre dig... 

Anmeld

4. juni 2011

Fru Aagaard

Lige et spørgsmål, hvis det i orden TS?

Jeg har hørt at ost kan fremprovokere en abort inden uge 12? Nogle der har hørt noget om det? Det var min akupunktør der fortalte mig det.. Lyder for mig, som noget vrøvl...

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

Jeg har hørt at ost kan fremprovokere en abort inden uge 12? Nogle der har hørt noget om det? Det var min akupunktør der fortalte mig det.. Lyder for mig, som noget vrøvl...

Det har jeg så ikke hørt om... Tror nu heller ikke på det

Anmeld

4. juni 2011

Frøken J.

Fru Aagaard skriver:

Så længe alt indhold er pasturiseret (wow, det kan jeg ikke stave), er der ingen fare

Anmeld

4. juni 2011

Levi&LilysMor

Det var dejligt, for det ligger nede i mavsen nu  Synes nu heller ikke det er så slemt med hvad man helst bør undgå osv, men det er nu rart at være på den helt sikre side

Anmeld

4. juni 2011

Baby_girl2011

Tuttelut89 skriver:

nogle gode bud ?

du spiser bare alt det du har lyst til..

har selv lige spist 2 pakker.. UPS  men nøj jeg elsker det

Anmeld

5. juni 2011

Levi&LilysMor

JessiMus skriver:

du spiser bare alt det du har lyst til..

har selv lige spist 2 pakker.. UPS  men nøj jeg elsker det

Det er jo lækkeri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.