V-Smile som julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. november 2008

EliasNoah

Hej piger,

Vi overvejer at købe en V-smile til Elias i julegave, men jeg ved ikke om han er for lille til den. Han er meget interesseret i hans fars PS3, men den er han jo alt for lille til.

Han vil til jul være 2 år og 3 mdr. Er han mon for lille til den eller hvad tror i? Eller skulle vi måske vælge det som hedder V-Smile baby?

Kh Camilla,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

Honningblomst

Så hellere en almindelige ps2...det lærer han lige så hurtigt og de er meget bedre, alsidige og brugbare i meget længere tid...eller køb nogle spil til farmands, kan de ikke dele...
Nå, men bare mit råd..
Knus og håber det går godt med din forvandling..

Anmeld

24. november 2008

Lullaby

Bella skal have en i julegave men hun er også det ældre. Da hun var ca hans alder kunne hun ikke rigtig bruge den da det er svært for dem i den alder at styre både den ene og den anden hånd samtidig da de skal både bruge en styredims og trykke på en knap... Mht vsmile babyen har jeg læst at mange giver den dårlig karakter da både lyd og grafikken er dårlig og derfor ikke fanger de små.. ville som Eva give ham nogle spil til ps2...

Anmeld

24. november 2008

eliasogmor

tror elias skal have v smile baby og han er 11 mdr på det tidspunkt....

Anmeld

24. november 2008

Fam. Madsen

EliasNoah skriver:

Hej piger,

Vi overvejer at købe en V-smile til Elias i julegave, men jeg ved ikke om han er for lille til den. Han er meget interesseret i hans fars PS3, men den er han jo alt for lille til.

Han vil til jul være 2 år og 3 mdr. Er han mon for lille til den eller hvad tror i? Eller skulle vi måske vælge det som hedder V-Smile baby?

Kh Camilla,

hej

jeg søgte lidt på v-smile baby og v-smile og fladt over den artikel
http://politiken.dk/tjek/digitalt/digitaltguider/guiderspil/article441170.ece

knus sandra

Anmeld

24. november 2008

EliasNoah

Tak for svarene alle sammen. Så er det nok ikke en V-Smile vi skal gå efter. Jeg er bare så idé løs pt, så tænkte det måske ville være en god ide, men det er også mange penge hvis ikke han gider bruge den alligevel.

En sikker vinder er i hvert fald Byggemand Bob i alle afskygninger, så hvis ikke det bliver PS2 bliver det nok Bob

Eva: Intet nyt siden sidst, men intet nyt er også godt nyt. Jeg hænger i og holder fast denne gang

Tak for hjælpen alle sammen..

Knus Camilla

Anmeld

24. november 2008

ekzunz

Vil lige give mit besyv med. Lukas fik en V-smile i 3 års fødselsdagsgave sidste år, og han har stort set ikke brugt den. Han spiller både ps2 og ps3, og kan fint finde ud af begge dele. Til ps3 kan man downloade et spil der hedder ToyHome, hvor man kører med en legetøjsbil - det er et stort hit hos os.
Han fylder 4 om 14 dage og ønsker sig Need for Speed Underground
- til ps3... sååååå - far må dele..

Rikke

Anmeld

24. november 2008

Bønnen

Jeg overvejede at købe en da min datter blev 3 år men lod være og det er jeg glad for.
Jeg synes ikke at det var noget for hende da jeg havde undersøgt det lidt.

Anmeld

25. november 2008

anjamaria

Hej.

Mine børn har en, og har haft den i ca 2 år nu.
De har brugt den meget.
Og min mindste søn på 2 år har brugt den meget siden han blev 2 år, der er en del som han skal ha hjælp til, men er meget glad for den.

Hilsen Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.