Tror der noget i vejen med min søns lunger :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

dollygirl

Er lidt bange for lille emran fejler noget med lungerne ..

Siden han var spæd har han hostet lidt og det ikke bare almindelig host, man kan hører det kommer helt fra lungerne og det lyder forfærdeligt ... han hoster sommetider som om det en gammel mand der har røget i flere år ..

Det har været ret oftere her på sidste og derfor er jeg blevet mere bevidst og bekymret ... hvad kan det dog være ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

MissGeoh

lillepuller skriver:

Er lidt bange for lille emran fejler noget med lungerne ..

Siden han var spæd har han hostet lidt og det ikke bare almindelig host, man kan hører det kommer helt fra lungerne og det lyder forfærdeligt ... han hoster sommetider som om det en gammel mand der har røget i flere år ..

Det har været ret oftere her på sidste og derfor er jeg blevet mere bevidst og bekymret ... hvad kan det dog være ?

Synes du skal snakke med lægen om det.. 

Jeg hostede også som en gammel mand da jeg havde en punkteret lunge.. Det lød som en forkølelse selvom jeg ikke var det..

Anmeld

4. juni 2011

dollygirl

MissGeoh skriver:

Synes du skal snakke med lægen om det.. 

Jeg hostede også som en gammel mand da jeg havde en punkteret lunge.. Det lød som en forkølelse selvom jeg ikke var det..

okay puha ... håber ikke det noget skidt

Anmeld

4. juni 2011

MissGeoh

lillepuller skriver:

okay puha ... håber ikke det noget skidt

Det kan åbenbart godt ske af sig selv.. Men synes du skal drøfte det med din læge.. 

3 gang jeg var ved lægen blev jeg indlagt.. De troede 1 gang at det var en muskel der sad fast, og 2 gang en atypisk lungebetændelse..

Jeg siger ikke det ER det din søn fejler, men synes da det skal tjekkes..

Anmeld

4. juni 2011

dollygirl

MissGeoh skriver:

Det kan åbenbart godt ske af sig selv.. Men synes du skal drøfte det med din læge.. 

3 gang jeg var ved lægen blev jeg indlagt.. De troede 1 gang at det var en muskel der sad fast, og 2 gang en atypisk lungebetændelse..

Jeg siger ikke det ER det din søn fejler, men synes da det skal tjekkes..

ja jeg ringer straks til lægen mandag morgen .. men tak for svaret søde

Anmeld

4. juni 2011

MissGeoh

lillepuller skriver:

ja jeg ringer straks til lægen mandag morgen .. men tak for svaret søde

Det var skam så lidt..  

Håber i finder ud af hvad han fejler.. 

Anmeld

4. juni 2011

norenberg

måske det kan være astmatisk bronkitis...det har begge mine drenge og får maske med medicin hver 4 time lige nu døgnet rundt...men det er heldigvis noget de vokser fra....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.