TAK til alle jer skønne mennesker herinde!
I er der altid for én både med ris, ros og klap på skulderen!
Da jeg oprettede mig herinde for 3 år 2 mdr og 6 dage siden, oprettede jeg mig fordi min veninde lige havde født 3 dage for inden. Jeg var nysgerrig for at vide hvad hun skulle gå igennem, hvad hun kunne forvente osv! Det viste sig at være en god idé da hun fik konstateret en fødsels depr. og jeg kunne hjælpe hende 
Men jeg havde aldrig nogensinde forestillet mig, at jeg skulle blive så afhængig og SÅ glad for mange af jer herinde - I er guld værd og ville ikke undvære jer for noget som helst...
Mit føste indlæg skrev jeg 20. juli 2008, kl. 22:05 i en "Hvornår testede I?" tråd, som der udviklede sig til en abort tråd.
Min første tråd jeg skrev, var denne her , om fobier, at en edderkop havde fået mig ud af mit eget hjem
For 1 år 2 mdr og 12 dage siden, skrev jeg det første indlæg om mit kærlighedsprojekt
Nu sidder jeg her og er lykkelig, har fået arbejdet så meget med mig selv og mit kærleghedsprojekt er ENDELIG sådan igang 
Nå lidt nostalagi herfra ville bare sige tak, fordi I er her for mig, for andre og for hinanden -
all!!!

Anmeld