Hvad skal jeres mænd have i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2008

Fam. Madsen

åhh mig og manden er bleven ening om at vi får en fælles gave fra sønnen og det er en tur til fotografen og bagefter skal vi have lavet to lærreder med de billeder fra fotografen.. og det bliver så vores julegave tror manden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

MorCamilla

Kasper har fødselsdag d. 1 dec. og jeg ved stadig ikke hvad han skal have værken i fødselsdagsgave eller i julegave endnu... Har købt hans gave fra Mikkel, det er et forkælde med teksten "verdens sødeste far" ... Jeg har overvejet om jeg skulle give ham undertøj - det mangler ham, men synes bare det er lidt "kedeligt" .. Vil gerne at det skal være noget personligt...

Men tja, der er da lidt tid endnu - så mon ikke jeg finder ud af det...

Anmeld

25. november 2008

Liva

Hej

Tak for svar allesammen. Jeg tror lige jeg skal tænke lidt over det. En ting er sikkert - Kropsmassage o.l. er slet ikke ham... Men koncertbilletter er måske ingen dårlig idé, hvis ungerne kan blive afsat.. hmmm...

Kh Liva

Anmeld

25. november 2008

Miss BananaHammock

tinasmor skriver:

Her skal manden have et lærred med ungerne.

Jeg faldt over dette som måske kan bruges:

http://kvinder.bt.dk/index.php?id=4852&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=277&tx_ttnews[backPid]=pid

24 ideer (godt nok til julekalender, men alligevel)

super artikel. Kan især godt lide den 23 ide :-)

Anmeld

25. november 2008

lonemus

Ingenting!

Anmeld

25. november 2008

Janep

Christinahr skriver:

Det er noget han har villlet det sidste å der har bare ikke været penge til det.

Han fik lavet en på armen da han var 18 som egentlig er ret grim, så den skal laves pæn og så har han Aia´s navn tattoveret så når lilebror ankommer må han hellere få sit navn et sted også

heh ok .. det lyder da so en rigtig god julegave

Anmeld

25. november 2008

tinasmor

Til familienmadsen: Husk at sig til fotografen, at når i får fotoet (hvis I også får det digitalt) at det skal være almindeligt størrelse, ellers får man det i sådan et lille format som man ikke kan bruge til noget (med mindre i får lærredet lavet hos samme fotograf) Også hvis I senere selv vil have det forstørret op osv, så kan man ikke gøre det med den lille størrelse de plejer at give på cd-rommen. Det læste jeg der inde hvor jeg bestilte mine lærreder.

Anmeld

25. november 2008

Miamaja

Eva skriver:

HVIS, jeg nu skulle få mig en mand, så har jeg to helt uberørte ungpige bryster til ham og det er sgu ikke en billig gave-griner-
Hyggeligt med alle de gode gaver I giver jeres heldige mænd..
Knus Eva...

haha som du dog kan sige det

her faar manden ingenting.. han vil alligevel ikke have noget andet end et gavekort paa franske kys meen tror nu jeg vil kobe en coffee grinder til ham. for den han havde er gaet i stykker og han er en coffee freak

Anmeld

25. november 2008

Hedegaard

hos oss skal han have værktøj, ikk for han kan finde ud af at bruge det men for det ønsker han sig. men hva så kan hans far jo bruge det når han er her for at lave noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.