Svag positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2008

Monica

Den 1. test jeg tog - nøjagtig 14 dage efter inseminering var negativ...(en onsdag) Øv øv, drak mig halv fuld i rødvin om fredagen... Men om mandagen da mens endnu ikke var kommet, så testede jeg igen og der var der 2 streger...

Held og lykke...

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

Diana...

Den første jeg tog havet kun en streg og den anden jeg tog kunne man næsten ikke se nr 2 streg og jeg var/er gravid... Held og lykke håber der er en bebs på vej.
Knus Diana

Anmeld

26. november 2008

MeretePedersen

hej alle
tak for jeres svar. Jeg er nu gået 5 dage over tid, og har bestemt mig for at tage en ny test i morgen tidlig håber den er tydeligere end i mandags.
men vil ikke forvente for meget.

Anmeld

27. november 2008

MeretePedersen

Hej alle
Vil bare lige sige at jeg tog endnu to tests her til morgen og de var bragende positive
Det er vildt dejligt! jeg er nu 6+0.
Tak for alle jeres svar.
Kh Merete

Anmeld

27. november 2008

tasha33

vil bare lige ønske et stort tillykke med graviditet., det er bare skønt at mærke at der vokser en lille bebs i maven

natasha

Anmeld

27. november 2008

Diana...

Ej hvor dejligt tillykke med det.

Knus

Anmeld

27. november 2008

Mathilde

Ih hvor er det bare godt stort tillykke... Det er bare så fantastisk at tænke på, at et lille liv er ved at udvikle sig inde i ens mave!

Knus fra Mathilde

Anmeld

11. december 2008

FrkC

Ej hvor dejligt.. Stort tillykke med det..

Kram fra Camilla

Anmeld

11. december 2008

twinboys

Stort tillykke herfra... Så super skønt... Majbritt

Anmeld

30. januar 2012

Maria180893

Hej alle sammen.

jeg har ikke haft min menstruation i 2 måneder, og jeg har på det seneste haft rigtig mange symptomer på at jeg er gravid.
min mave er oppustet, jeg har kvalme, mine bryster er ømme, og jeg har en træng til mad, jeg har taget 3 graviditetsteste, og de har været positive men de har vist en virkelig virkelig svag streg, den var næsten hvid, men stregen er der.

er der nogen af jer der har prøvet det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.