Hvad kan jeres 6mdrs. babyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej, jeg tænkte på hvad Jeres babyer på 6 måneder kan? Alt fra at gribe fat i tingene, fokusere på legetøj - at vende sig, sidde osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Dansker I Holland

Hey.. Jamen min datter på 6 mdr kan NÆSTEN men KUN næsten sidde selv. Stadig lidt balance problemer..hun gnider sig i øjenene når hun er træt, spiser grød og frugtmos hun er meget opmærksom på sine hænder nogle gange.. Hun vender sig til lystigt fra ryg til mave og omvendt så let som ingenting, hun forsøger at kravle ggg, men det er hårdt for armene at holde sig sådan oppe.. Og så har hun rigtig god kontakt til os Både øjenkontakt og det kontakt som der nu findes.

Hvis der er mere du vil vide, så spørger du bare

Sussie..

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

NR3ønskebarn skriver:

Hey.. Jamen min datter på 6 mdr kan NÆSTEN men KUN næsten sidde selv. Stadig lidt balance problemer..hun gnider sig i øjenene når hun er træt, spiser grød og frugtmos hun er meget opmærksom på sine hænder nogle gange.. Hun vender sig til lystigt fra ryg til mave og omvendt så let som ingenting, hun forsøger at kravle ggg, men det er hårdt for armene at holde sig sådan oppe.. Og så har hun rigtig god kontakt til os Både øjenkontakt og det kontakt som der nu findes.

Hvis der er mere du vil vide, så spørger du bare

Sussie..

Det er en rigtig fin detaljeret beskrivelse Jeg takker for din deltagelse.. Det er bare som om der kan være SÅ stor forskel på hvad de kan osv.. Men det er vel også personligheds relateret?

Anmeld

3. juni 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Det er en rigtig fin detaljeret beskrivelse Jeg takker for din deltagelse.. Det er bare som om der kan være SÅ stor forskel på hvad de kan osv.. Men det er vel også personligheds relateret?

Ja det har nok noget at gøre med deres personlighed vil jeg mene, men er ikke sikker hehe.. Ja jeg skrev det så detaljeret som jeg kunne.. Er på vej i seng snart, så er lidt død i hovedet ggg... Men ja der er MEGET stor forskel på børn/babyer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.