Er Gaia&ko læder pusletasken alm. str.stor nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

CA

Hey Har lige set gaia&ko pusletaken i lædder på tilbud på nettet, og kan se det er den alm. str. altså ikke stor. Nogen der har den og kan sige, om der er plads til alt det der skal kunne være i den inkl. flaske, grød osv og meget tøj til gylpebaby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

CA

5. juni 2011

CA

5. juni 2011

Jakob'sMor

Carina87 skriver:

Hey Har lige set gaia&ko pusletaken i lædder på tilbud på nettet, og kan se det er den alm. str. altså ikke stor. Nogen der har den og kan sige, om der er plads til alt det der skal kunne være i den inkl. flaske, grød osv og meget tøj til gylpebaby?

Hej,

Jeg har en gaia&ko pusletake og synes rigtig godt om den, der er fin nok med plads i til alt babytilbehør

Anmeld

5. juni 2011

CA

Jakob'sMor skriver:

Hej,

Jeg har en gaia&ko pusletake og synes rigtig godt om den, der er fin nok med plads i til alt babytilbehør

Godt at høre, men er det den alm. størrelse du har? Eller er det den store?

Anmeld

5. juni 2011

Hertzum77

Carina87 skriver:

Jeg har haft både den store og den alm. gaia & ko taske. Jeg har brugt den store "carry all" som weekend taske. Jeg synes den alm. har været rigtig fin, vil synes carry all er for stor til alm hverdags brug.

Anmeld

5. juni 2011

Jakob'sMor

Carina87 skriver:

Godt at høre, men er det den alm. størrelse du har? Eller er det den store?

vidste ikke der fandets forskellige str, dette er vores http://www.filabel.dk/shop/Pusletilbeh%c3%b8r+Task er/Pusle+Pusletasker/pr-GAIAO-11693.aspx

Anmeld

5. juni 2011

<3

HAr haft en gaia og så en By Stroms. Og med gaia skulle jeg altid have en taske til og med By Strooms så passede det. Det kommer an på hvem man er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.