vægt 5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

VIPpigen

Da Lilje var 5 måneder var hun 61 cm, og vejede 5,6. Så her er hun ogaå lille. Hun bliver 7 måneder i morgen og for en måned siden blev hun målt til 62 cm, og en vægt på 6,5. Så hun rykkede da hun rundede de 5 måneder, og vokser lystig, og tager FINT på.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Topp

MinBabyOscar <3 skriver:

ja han vokser også for meget til sin alder, så han må nu kun få 1 flaske mme i døgnet og skal have tilskud af jerndråber  men det er fordi han tager for meget på af mme

oki ja det var ikke meget han måtte få af mme

Anmeld

3. juni 2011

MaliksMor

Topp skriver:

og han er født til tiden???

nej, han er født en månede tidligt.

- han vejde 1500g og var 43cm da han blev født..

nu er han 13 måneder og vejer 10,5 og er 73cm lang ...

( så kan godt se det selvf ikke helt gælder sorry )

Anmeld

3. juni 2011

Topp

VIPpigen skriver:

Da Lilje var 5 måneder var hun 61 cm, og vejede 5,6. Så her er hun ogaå lille. Hun bliver 7 måneder i morgen og for en måned siden blev hun målt til 62 cm, og en vægt på 6,5. Så hun rykkede da hun rundede de 5 måneder, og vokser lystig, og tager FINT på.....

nåååå så er Liva ikke den eneste lille herinde  kan dog se hun er født før tid - har det mon noget at sige??

Liva er født til termin - eller dagen før hehe

Anmeld

3. juni 2011

FruHolm <3

Topp skriver:

oki ja det var ikke meget han måtte få af mme

nej han har også spist for meget af det, som 2 måneder spiste han over 1500ml så der blev jeg bedt om at starte ham på grød og mos, nu får han grød, mos, rugbrød, letmost frugt osv i løbet af dagen  

Anmeld

3. juni 2011

dukke

MinBabyOscar <3 skriver:

Oscar er 5 måneder og han er 73 cm og vejer 10,6 kg

wow det vildt Aksel er 7 mdr og vejer 9 kg

Anmeld

3. juni 2011

FruHolm <3

dukke skriver:

wow det vildt Aksel er 7 mdr og vejer 9 kg

ja håber også snart han står lidt stille så jeg kan bære ham lidt endnu, til han selv begynder at kravle og gå

Anmeld

3. juni 2011

VIPpigen

Topp skriver:

nåååå så er Liva ikke den eneste lille herinde  kan dog se hun er født før tid - har det mon noget at sige??

Liva er født til termin - eller dagen før hehe

Altså det snakkede vi også om SP og jeg, men vi fandt aldrig ud af noget endeligt.

Hun blev vejet i starten af februar, og der vejede hun 5 kg lige ud, da hun bliver vejet en måned senere vejer hun stadig 5 kg, og 14 dage senere taber hun sig så hun svingede mellem 4800 og 4900, så skulle starte på grød. Og efter opstart der gik der 3-4 uger før sp kom igen, og der vejede hun så 5,6... Så hendes vægt har svinget en del. Eller sakket bagud, for hun vejede som enhver nyfødt ville veje da hun blev født. Hendes fødselsvægt var 2880, så selvom hun var for tidlig på den, var hun ikke i den lille størrelse

Anmeld

3. juni 2011

Topp

MinBabyOscar <3 skriver:

ja håber også snart han står lidt stille så jeg kan bære ham lidt endnu, til han selv begynder at kravle og gå

ja hihi de er tunge at slæbe rundt på - så set med de øjne er jeg glad for hun er lille

Anmeld

3. juni 2011

Anneiris

Topp skriver:

nu sad jeg lige og læste i en anden tråd - og mine øjne var ved at falde ud da jeg så hvor STORE andres børn er...

Liva er 5 måneder er 64 cm. og vejer 6,2

hva vejer/vejede jeres børn som 5 måneders??

Min datter vejede 8kg da hun var 5 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.