Vivian87 skriver:
Det er åbenbart forskelligt hvor længe man får lov at gå over, men fik af vide af min læge at det i Kolding var 3 uger normalt.. Skal derned på onsdag så der prøver jeg lige at forklare vores situation og høre hvad hun siger.. Synes bare det er noget rod og jeg kan slet ikke være glad for graviditeten, for tanken om at han ikke kam være der til fødslen og måske ikke ser sit barn de første 3 måneder knuser mig bare fuldstædigt

Lige netop Kolding har den regle at man ikke går mere end 10 dage over tid, før man sættes igang. Det var det jeg fik at vide så sent som i onsdags, da jeg var til scanning på Kolding, og det er ikke først gang at jeg høre det om Kolding, og under alle omstændigheder er der jo ikke nogle, der går tre uger over tid, før de sættes i gang.
Jeg synes, at du skal sørge for at lave dig en back-up plan, så du ikke skal gå og være nervøs for, hvem der kan tage med til fødslen, det kan være din mor, en søster, en god veninde. Men det er da træls for både dig og manden, at hans arbejde ikke er mere fleksibel. Held og lykke med det hele.
Anmeld