Bonbonland, Online bestilling HJÆLP!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.364 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

chael

Nogen herinde der kender lidt ti ldet??

Man kan jo spare penge ved at købe dem online, altså billeterne til bonbn land.

Vi skal afsted imorgen, og der står der hvor man skal bestille, at man skal opgive adresse osv.

Men bliver billetterne så sendt via post,for det kan vi jo ikke vente på, når turen er imorgen, eller får man en mail, som bevis som man kan tage med, eller en sms eller noget, så man bare kan bestille nu her til aften, eller hvad??

Jeg gidder jo ikke bruge 525 kr, på at jeg så ikke kan komme ind imorgen, så kan jeg ligeså godt bare betale ved kasse 1, selvom det er 75 kr dyrer.

Så nogen der ved lidt om det der online bestilling??

Ved ikke om det blev lidt rodet

*Camilla 23+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

chael

4. juni 2011

chael

Hilfe anyone??

Anmeld

4. juni 2011

lukasmor

Kan desværre ikke hjælpe dig men opper lige så du forhåbentligt kan nå at få svar på dit spørgsmål god tur i morgen

Anmeld

4. juni 2011

Darling<3

Nogen herinde der kender lidt ti ldet??

Man kan jo spare penge ved at købe dem online, altså billeterne til bonbn land.

Vi skal afsted imorgen, og der står der hvor man skal bestille, at man skal opgive adresse osv.

Men bliver billetterne så sendt via post,for det kan vi jo ikke vente på, når turen er imorgen, eller får man en mail, som bevis som man kan tage med, eller en sms eller noget, så man bare kan bestille nu her til aften, eller hvad??

Jeg gidder jo ikke bruge 525 kr, på at jeg så ikke kan komme ind imorgen, så kan jeg ligeså godt bare betale ved kasse 1, selvom det er 75 kr dyrer.

Så nogen der ved lidt om det der online bestilling??

Ved ikke om det blev lidt rodet

*Camilla 23+2

Jeg ved det desværre ikke

Har lige været inde og lurer på hjemmesiden, men jeg kan ikke finde noget info omkring det.

Anmeld

4. juni 2011

Nalle

Er det ikke bare sådan noget de gerne vil vide alle steder?

Jeg kunne næsten forestille mig man bare skulle printe kvitteringen ud, når man har bestilt billeterne

Anmeld

4. juni 2011

ZamanogDania

ej hvor sjov. jeg har lige bestilt. du får en mail som du kan printe ud. det er den du skal vise dem. Ellers kan man bare giv ordre nummer tror jeg. Men du får en mail med all oplysninger og det er den de skal se

Vi skal os der i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.