Hjælp til dilemma /;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej i skønne Kvinder (og mænd selvfølgelig (

Jeg er lidt i tvivl om hvor jeg skal smidde dette indlæg, da det både omhandler Dåb,bryllup og familie problemer! .. men det er primært vores søns dag!

Jeg er virkelig ved at bryde hovet på denne der, så hjælp mig!!!

nå men sagen er den at min kæreste og jeg gifter os på vores barns dåbsdag, hvilken er hemmelig til dagen, derfor også min anomymitet man ved aldrig hvem der kigger med jo .

... Jeg har denne her højt elskede kære onkel, som jeg var meget
tæt knyttet tæt knyttet med, men da han for ca 4 år siden blev gift slippede kontakten op, ( og med resten af familien, men en laang historie) jeg har fået grønt lys til at invitere han!

Men...
Han har overhovet ikke set vores søn som pt er 8 mdr og bliver døbt på hans et års fødselsdag,
Han har ikke kontaket mig efter fødslen, selvom jeg havde sent han en besked, om han var født osv,
Han overhovet ikke vidst interesse selvom jeg har sendt en opdatering Efter hvert sygehus ophold(hele 4 indlæggelser), det skal så lige siiges at jeg i starten af min gravilitet lovede han at holde han opdateret.
HAn
har aldrig spurgt til han eller vidst nogen interesse i at se han.
... Jeg ved at han flere gange har været i tyskland, ( vi bor i sønderjylland og han på fyn, vi bor ca 10 min fra motorvejen, så han køre jo lige forbi)

Men jeg ville så gerne have han med til vores bryllup!

Det føles mærkeligt at invitere han men forkert ikke at gør det?

hvad skal vi gøre og hvad have i gjort???

Håber ikke det for rodet! og håber inderligt på et godt råd her, på forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

DenHeldige

Som jeg læser dit indlæg, så virker det som om, at du rigtig gerne vil have ham med, også selvom du føler det lidt mærkeligt efter den manglende respons fra ham. Måske han har sine grunde, som slet ikke har noget med dig/jer at gøre.

Brylluosdagen kommer aldrig igen, så hvis jeg var dig, ville jeg nok invitere ham og håbe på at han tager imod invitationen ind i dit liv igen

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

DenHeldige skriver:

Som jeg læser dit indlæg, så virker det som om, at du rigtig gerne vil have ham med, også selvom du føler det lidt mærkeligt efter den manglende respons fra ham. Måske han har sine grunde, som slet ikke har noget med dig/jer at gøre.

Brylluosdagen kommer aldrig igen, så hvis jeg var dig, ville jeg nok invitere ham og håbe på at han tager imod invitationen ind i dit liv igen

det er så rigtigt det du skriver, ville gerne have ham med til mit bryllup men ikke nødvendigvis til hans dåb, hvis du forstår?
er inderst inde nok bare bange for at han ikke kommer og jer bliver såret igen!?

Anmeld

3. juni 2011

roenlund

Jeg ville nok invitere for selvom det ville gøre ondt hvis han melder fra vil det nok være det endelige punktum for samvær... men på den anden side kan det jo være han kommer og tager del i jeres store dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.