Gravid:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Darling<3

Halløj Kvinder.

Jeg havde tænkt mig at skulle være længere henne inden i fik noget af vide, men nu har jeg nogle spørgsmål.

Jeg er blevet gravid, er 3+6 idag

Nu her, da jeg var på wc, var der en smule mørkere udflåd Kan det være et tegn på abort?

Jeg forventer først min mens på søndag, så lige nu er jeg urolig for at miste

Jeg har snakket med skadestuen og vagtlægen, de kan ikke gøre noget, og råder mig til at se tiden an, og kontakte egen læge mandag hvis det forsætter/bliver værre.

Håber at der kunne sidde nogle kloge hoveder spm vil prøve at hjælpe/berolige mig

Kram Sabrina - (tidligere Honnie's Wife )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Nalle

Det var det jeg sagde

Held dog lykke med det hele

Hvis du får brug for det, skriver du bare

Anmeld

3. juni 2011

Darling<3

Nalle skriver:

Det var det jeg sagde

Held dog lykke med det hele

Hvis du får brug for det, skriver du bare

Nemlig

Men nu er jeg bange for at det er ved at gå tabt

Anmeld

3. juni 2011

Nalle

Honey's Kone<3 skriver:

Nemlig

Men nu er jeg bange for at det er ved at gå tabt

Brunligt udflåd får mange når de er gravide, nogle får jo også stadig deres mens

Anmeld

3. juni 2011

Frøken J.

Tillykke!

Gør det ondt? Der er jo mange der får nogle blødninger omkring det tidspunkt de normalt ville have haft deres mens, og det er meget normalt

Anmeld

3. juni 2011

Darling<3

Nalle skriver:

Brunligt udflåd får mange når de er gravide, nogle får jo også stadig deres mens

De er selvfølgelig rigtigt Frygter bare det værste..

Endelig er min mand blevet klar, og nu sker dette Håber ikke at det har noget på sig, men at det bare er lidt udflåd..

Anmeld

3. juni 2011

Fru.Mäes <3

Oplevede det samme og der skete ikke noget - men vær' luge opmærksom weekenden over, og er det stadigvæk mandag - ville jeg personligt kontakte lægen. Bare for at være på den sikre side Krams Rikke

Anmeld

3. juni 2011

Nalle

Honey's Kone<3 skriver:

De er selvfølgelig rigtigt Frygter bare det værste..

Endelig er min mand blevet klar, og nu sker dette Håber ikke at det har noget på sig, men at det bare er lidt udflåd..

Krydser alt hvad jeg kan for dig!

Anmeld

3. juni 2011

Darling<3

Frøken J. skriver:

Tillykke!

Gør det ondt? Der er jo mange der får nogle blødninger omkring det tidspunkt de normalt ville have haft deres mens, og det er meget normalt

Tusinde tak

Nej det gør ikke ondt, det har givet et lille prik i min venstre æggestok, men ikke som en mens smerte..

Jeg forventer som sagt først mens på søndag (håber ikke den kommer), men plejer ikke at have ondt, som mange andre har..

Anmeld

3. juni 2011

Darling<3

FrøkenHedegaard skriver:

Oplevede det samme og der skete ikke noget - men vær' luge opmærksom weekenden over, og er det stadigvæk mandag - ville jeg personligt kontakte lægen. Bare for at være på den sikre side Krams Rikke

Tak for rådet, vil holde lidt ekstra øje weekenden over, og satse på at det bare er lidt udflåd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.