Gode mad idéer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

SkrukUngKvinde

Jeg er ved at lave min egen opskriftebog, men jeg manlger idéer til maden. 

Hvilket med spiser I derhjemme? I behøver ikke komme med opskriften, men meget gerne et navn på opskriften  

Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

SkrukUngKvinde

3. juni 2011

AndreasMor84

Kan da lige komme med lidt: Boller i karry, kylling i karry, tacos, pandekager med div. fyld, fiskefrikadeller med div. tilbehør, pastasalater, pitabrød, karbonader med grønærter og gulerødder, hjemmelavet burger, kylling i kokos, fisk i fad med kokosmælk og div. tilbehør, pasta og kødsovs, chili con carne med brød og salat, æggekage med rugbrød, pasta carbonara, frisk pasta med champignonsovs, lasagne - både alm., fiske- og vegetar...

Anmeld

3. juni 2011

SkrukUngKvinde

Solstråle2011 skriver:

Kan da lige komme med lidt: Boller i karry, kylling i karry, tacos, pandekager med div. fyld, fiskefrikadeller med div. tilbehør, pastasalater, pitabrød, karbonader med grønærter og gulerødder, hjemmelavet burger, kylling i kokos, fisk i fad med kokosmælk og div. tilbehør, pasta og kødsovs, chili con carne med brød og salat, æggekage med rugbrød, pasta carbonara, frisk pasta med champignonsovs, lasagne - både alm., fiske- og vegetar...

Ummmh der var da lidt lækre idéer  

Tusind tak

Anmeld

3. juni 2011

AndreasMor84

SkrukUngKvinde skriver:

Ummmh der var da lidt lækre idéer  

Tusind tak

Det var da så lidt Kender godt til det med at stå uden ideer.. så vil en bog være en super ide lige at kunne slå op i Ku være man sku blive bedre til at skrive sin ugeplan ned, så man bare kan plukke hist og her

Anmeld

3. juni 2011

Fru.Mäes <3

Rejesalat - mørbrad med smøreost rullet i serano skinke - forloren hare med waldorfsalat - tyrkisk suppe - gulerodsuppe - indbagt hakkebøf Bard lige lit herfra

Anmeld

3. juni 2011

SkrukUngKvinde

FrøkenHedegaard skriver:

Rejesalat - mørbrad med smøreost rullet i serano skinke - forloren hare med waldorfsalat - tyrkisk suppe - gulerodsuppe - indbagt hakkebøf Bard lige lit herfra

Tak skal du have

Anmeld

11. juni 2011

Christina.78

God ide..måske man skulle lave en selv med gode retter i i stedet for at købe sig fattig i opskriftsbøger..

Anmeld

14. juni 2011

Carina:-)

FrøkenHedegaard skriver:

Må jeg tigge opskrift på Tyrkisk suppe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.