Hjælp med at identifisere mit smykke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Shibby

Fik det for mange år siden af min oldemor

Jeg ved ikke hvilken sten der er i eller hvilken karat guldet er,skriften på det lille vedhæng er nemlig utydelig  Nogen der kender designet og kan fortælle noget om det? Evt om der findes en ring der matcher vedhænget?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Hasselnødden

Shibby skriver:

Fik det for mange år siden af min oldemor

Jeg ved ikke hvilken sten der er i eller hvilken karat guldet er,skriften på det lille vedhæng er nemlig utydelig  Nogen der kender designet og kan fortælle noget om det? Evt om der findes en ring der matcher vedhænget?

Jeg må være dig svar skyldig, men den er meget smuk

Anmeld

3. juni 2011

mariamiss6

Hvorfor tager du den ikke med ned til en smykkeforhandler?

Jeg TROR det er sådan en der bliver "masseproduceret"... Altså det er et design der går igen og igen, TROR jeg... OG jeg er ret sikke rpå at du sagtens kan finde en ring der matcher den nogen lunde om ikke andet... Det er nok mest et spørgsmål om at finde en sten der passer til den der er i dit vedhøng, for den ser lidt mørkbrun ud her fra.... 

Hvis den var rund, ville jeg havde gættet på rav, men den ser ud til at være facetsleben? og i så fald er det jo "nødt" til at være en eller anden sten, men jeg ved ikke hvilke sten der kan have den farve der. Er du sikker på det ikke er en glassten?

Anmeld

3. juni 2011

Shibby

Mange tak Jeg elsker det vedhæng

Nope. Kunne lige så godt prøve det af her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.