havetraktorsøvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

trisse

hihi jeg har så heldigvis verdens skønneste lille pige (19 mdr) som altså bare elsker når vi kører og slår græs sammen med hende på havetraktoren helt perfekt når mor nu altså bare ælsker at de 7000kvm plæne/stier er slået. 

idag skete der så godt nok det, at laura faldt i søvn efter 15 min. og hun sov og sov, helt inde til mit bryst så hyggeligt jeg skynte mig at køre over og parkere og gå ind med hende, og hun sov og sov jeg kunne bare skifte hende, give hende nattøj på og hun bare sov og sov bare så sødt at hun bare er så tryg ved at drøne rundt på havetraktor

Faktisk har jeg tænkt over at inden jeg fødte hende, kørte jeg rigtig meget på havetraktoren, fordi det var sådan en opgave jeg sagtens kunne selvom maven var stor.. så sent som dagen før jeg fødte. måske kender hun lyden og bevægelsene derfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Mira0911

Ja så kan der være noget om det... At det gør hende tryg og hun kan sove når hun med... 

Anmeld

3. juni 2011

Fam. Madsen

hehe hvor hygsomt marcus fald også tit i søvn på havetraktoren da vi havde en og han var med ude at køre det er bare så søødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.