Så har vi vidst fundet navnet :D :D :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

jydeinden

emilie er et rigtigt sødt navn har en veninde der hedder det ( i daglig tale kaldet mille)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Kofoed.

Det er et rigtig flot navn til en skøn prinsesse

Jeg kan godt lide det

Tillykke me i fandt et navn, som i begge er glade for.

Anmeld

3. juni 2011

Najsen86

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

Så er navnet så godt som på plads - manden sagde lige til mig i dag, at han synes det skulle være det, selvom han tidligere har været af en anden mening

Men navnet er faldet på Emilie

Hvad tænker I umiddelbart om navnet? Selvom det ikke har nogen betydning for vores valg (da vi ENDELIG er blevet enige), men derfor er det jo rart at høre, hvad folk tænker

det er flot  hvis vi en gang får en pige nummer 2 skal hun hedde

det

Anmeld

4. juni 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Dejligt du synes det søde

Det går rigtig godt, bander alt vandet i kroppen LANGT væk, men det hjælper ikke så meget... Hehe... Men mærker hende lystigt, og nyder hvert et lille livstegn derinde fra

Skal vi ikke snart se billeder af jeres lille vidunder igen smukke?

Det kan jeg helt sikkert rigtig smukt navn synes jeg .

Ej hvor lyder det bare dejligt , knapt så fedt med vandet men ja det må mam tage med , heldigvis forsvinder det igen

Jo jeg må se at få lagt nogen nye billeder ind , de kommer en af dagene søde .

Anmeld

4. juni 2011

Sofia

Synes det er et rigtig sødt og fint navn! Kan rigtig godt lide det. Eneste minus for mig, er at det er meget brugt. Men navnet i sig selv er YNDIGT!

Anmeld

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

Så er navnet så godt som på plads - manden sagde lige til mig i dag, at han synes det skulle være det, selvom han tidligere har været af en anden mening

Hvad tænker I umiddelbart om navnet? Selvom det ikke har nogen betydning for vores valg (da vi ENDELIG er blevet enige), men derfor er det jo rart at høre, hvad folk tænker

Synes det er et fantastisk navn.. Vi valgte allerede da vi begyndte at snakke om baby at blev det en pige skulle Emilie være mellemnavn grundet nogle personlige årsager da vi ikke kan bruge det som fornavn... men det er SÅ smukt et navn 

Anmeld

4. juni 2011

Lunae

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

Emilie er et skønt navn og vi havde det også oppe og vende, men mi kærestes bror hedder Emil og så synes vi, at det lå lige tæt nok op ad hinanden! Derfor blev vores en lille Camille

Anmeld

4. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sødt navn men for sødt til min smag. Men fint er det 

Anmeld

4. juni 2011

RiUL

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

Jeg synes det er så flot! Og tillykke med valget af navn :p Hihi 

Anmeld

4. juni 2011

M.O.A.R.

Virkeligt sødt..

Elsker det navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.