Så har vi vidst fundet navnet :D :D :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Maalene

Happiness skriver:

Smukt!

Det er ikke for brugt, og ikke et der er så specielt at man rynker på næsen

Og dejligt I endelig er blevet enige søde. Er begyndt at tvivle på det sker herhjemme...

Lige præcis - tror ikke hun kommer i klasse med 3 andre der hedder det samme... Hehe...

Åhh ha søde, er manden stadig helt håbløs?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Maalene

Sinore skriver:

Syntes at det er et skønt navn  

Skønt at høre

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

Babyklar skriver:

ih det er da rigtig sødt

Han ville ikke gå med til Silje... Hehe... Han har arbejdet ½ år i Norge, og der er åbenbart en norsk ø, der hedder det samme...

Haha - MÆND

Anmeld

3. juni 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Hej dejlige kvinder

Så er navnet så godt som på plads - manden sagde lige til mig i dag, at han synes det skulle være det, selvom han tidligere har været af en anden mening

Men navnet er faldet på Emilie

Hvad tænker I umiddelbart om navnet? Selvom det ikke har nogen betydning for vores valg (da vi ENDELIG er blevet enige), men derfor er det jo rart at høre, hvad folk tænker

Synes det er super sødt og kan rigtig godt lide det  Vi har også fundet et som nok bliver navnet

Anmeld

3. juni 2011

Vial

Det er et meget mildt og yndigt navn. Et lyserødt navn. Det ville aldrig passe til min datter. Hun er en Viola aka SKRIGola. En tyk og hidsig dame. Sådan serj jeg ikke en Emilie.

Det er et navn, der blev brugt meget for 25 år siden. I hvert fald, der hvor jeg boede.

Anmeld

3. juni 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Han ville ikke gå med til Silje... Hehe... Han har arbejdet ½ år i Norge, og der er åbenbart en norsk ø, der hedder det samme...

Haha - MÆND

hihi ja MÆND  - det navn napper vi når pigen en gang skal laves

Anmeld

3. juni 2011

Happiness

Maalene skriver:

Lige præcis - tror ikke hun kommer i klasse med 3 andre der hedder det samme... Hehe...

Åhh ha søde, er manden stadig helt håbløs?

Ja! Ville være SÅ meget nemmere hvis jeg bare skulle bestemme det

Nej hun blir nok den eneste Emilie

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

FrkLarsen skriver:

SUPER smukt navn!!! 

Min datter hedder nemlig også Emilie, og jeg kan ikke blive træt nok af det navn!

Synes dog der er mange der døber deres små Emilie ligenu, men måske det bare er mig? :-) 

Sikke en god smag du har Hehe...

Åhh, det ved jeg faktisk ikke... I forhold til de andre navne, vi har haft oppe og vende, er det vidst en af de mindre brugte Men man kan jo være "uheldig"... Hehe...

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

Janni. skriver:

I mine ører er EMILIE en sød, dejlig og mild pige, hvilket jeres prinsesse sikkert er 

Smukt navn! 

Hihi - hvor er du sød

Så må vi hellere kalde hende det, hvis du garanterer os en sød, dejlig og mild pige

Anmeld

3. juni 2011

FrkLarsen

Maalene skriver:

Sikke en god smag du har Hehe...

Åhh, det ved jeg faktisk ikke... I forhold til de andre navne, vi har haft oppe og vende, er det vidst en af de mindre brugte Men man kan jo være "uheldig"... Hehe...

Uheldige og uheldige..

Emilie har jeg ønsket min kommende datter skulle hedde siden jeg var helt lille pige, og vupti, idag har jeg en Emilie..

En Emilie er en meget meget stædig dame med temperament!

Så pas på med at døbe hende det 

Ej, go for it, navner er smukkere end smukt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.