kamilla te, moder mælk og sukkervand ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Moar2011

må de 3 ting godt gives til de små pus koldt ? (altså så man ikke varmer det lidt op inden) min baby er 6uger.. tænker i den forbindelse hvor man feks er ude og ikke kan komme til at varme det op ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Janni.

Jeg ved ikke om det må gives koldt, det har jeg endnu ikke gjort. Men du kan evt tage noget kogende vand med i en termoflaske så har du varm vand med. Det tager lang tid før det bliver koldt. En kold vandhane kan man næsten altid finde, til at køle ned med. 

Blot et forslag 

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Når vi skulle nogen steder, havde jeg altid en kande med, med kogende vand til flaskerne når Julie skulle spise... 

Anmeld

3. juni 2011

Moar2011

Mira0911 skriver:

Når vi skulle nogen steder, havde jeg altid en kande med, med kogende vand til flaskerne når Julie skulle spise... 

god ide

Anmeld

3. juni 2011

Lou87

Jeg kan huske vi altid varmede kamille the og sukkervand op inden og sørgede for den holdte sig varm i en eller anden beholder..
Mener ikke at de før efter 4 mdr (hvor vandet heller ikk ska koges mere inden) har godt af og få det koldt i maven, men er ikk sikker..

Modermælken ville jeg altid være sikker på var varm nok, så hvis ikk jeg vidste om der var kogende vand eller mikro ovn i nærheden, og man ikk vidste om ens eget vand forsat var varmt.. Så brugte jeg Ilamo sutteflasken.. og tog patroner med den er smart til de dage og ellers hvis i er i nærheden af bilen, så en flaskevarmer til bilstikket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.