Sød tanke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
27 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Carina1977

Jeg kommer jo inde på en hjemmeside, der hedder komogvind. Min søn har så også en profil derinde.

Igår aftes lånte han min computer, for at spille lidt derinde. Idag var jeg så derinde, og han havde sendt mig en lille gave, hvor han skrev: "Jeg elsker dig mor"

Han er 11 år, næsten....og der går ikke een dag, uden at han fortæller mig, at han elsker mig. Tænker hvor længe det mon bliver ved. Der kommer vel en dag, hvor de ikke udtrykker sig så meget på den måde længere.

Men man smelter jo nærmest, når sit barn kommer med sådan en bemærkning  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

LinLin

Nåååårh

Min søn fortæller også både mig og sin lillebror det masser af gange om dagen (4 år) - det er bare så dejligt!

Anmeld

3. juni 2011

Koen.

hvor er det dog en skøn og kærlig dreng du har

Anmeld

3. juni 2011

Vingummien

Hvor sødt

Dejlig jeg ikke er den eneste der kan finde på at spille derinde

Anmeld

3. juni 2011

Carina1977

DAs mor skriver:

Nåååårh

Min søn fortæller også både mig og sin lillebror det masser af gange om dagen (4 år) - det er bare så dejligt!

Ja de 3 ord betyder bare så utroligt meget

Anmeld

3. juni 2011

Carina1977

Tanja. skriver:

hvor er det dog en skøn og kærlig dreng du har

Ja han er bare så skøn.....nu har han også altid været en meget kærlig og følsom dreng  han giver også stadig knus og kys, og han er ikke bleg for at gøre det foran sine venner

Anmeld

3. juni 2011

Carina1977

Vingummien skriver:

Hvor sødt

Dejlig jeg ikke er den eneste der kan finde på at spille derinde

Hehe hvad hedder du derinde? Kunne jo være jeg havde snakket med dig derinde....man kan jo aldrig vide

Anmeld

3. juni 2011

Koen.

Carina1977 skriver:

Ja han er bare så skøn.....nu har han også altid været en meget kærlig og følsom dreng  han giver også stadig knus og kys, og han er ikke bleg for at gøre det foran sine venner

ååh det må da bare være fantastisk, ham har du opdraget godt

Anmeld

3. juni 2011

Carina1977

Tanja. skriver:

ååh det må da bare være fantastisk, ham har du opdraget godt

Hehe tror ikke det har noget med opdragelse at gøre. Selvfølgelig...den måde man er på overfor sine børn, smitter jo også af på en eller anden måde

Anmeld

3. juni 2011

Vingummien

Carina1977 skriver:

Hehe hvad hedder du derinde? Kunne jo være jeg havde snakket med dig derinde....man kan jo aldrig vide

suanne85 hvad hedder du

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.