Julie total Freeesh fra morgen stunden idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Kl.5 er dælme også tidligt... Nåh ja, kan ligeså godt vende mig til det... 

Uha ja, så nu er jeg efterhånden parat til at gå i seng samme tid som ham - dvs omkring kl 20 øv bøv  En enkel morgen er det lykkedes at lokke ham til at sove videre i min seng, så vi kunne stå op kl 6.30 istedet for. Det arbejder vi videre med he he 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Uha ja, så nu er jeg efterhånden parat til at gå i seng samme tid som ham - dvs omkring kl 20 øv bøv  En enkel morgen er det lykkedes at lokke ham til at sove videre i min seng, så vi kunne stå op kl 6.30 istedet for. Det arbejder vi videre med he he 

Håber da han begynder at sove noget længere... 

Julie er faktisk ret god til at sove længe... Hun kan tit trække den til kl. 9... 

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Du har heldigvis 1 år eller 2, til at lade op til det

Ja det har jeg... Og på skal heldigvis ikke være gravid igen... Lige da jeg kom ud i stuen, tænkte jeg også bare... Arj Julie fald ned... Men altså selvom jeg har det skidt, skal hun stadig have det sjovt og brænde end masse krudt af... 

Anmeld

3. juni 2011

Carina1977

Mira0911 skriver:

Ja det har jeg... Og på skal heldigvis ikke være gravid igen... Lige da jeg kom ud i stuen, tænkte jeg også bare... Arj Julie fald ned... Men altså selvom jeg har det skidt, skal hun stadig have det sjovt og brænde end masse krudt af... 

Hehe ja....og så må hun da også være dejlig træt om aftenen

Anmeld

3. juni 2011

NinaNymannMadsen

der er da hvertfald godt gang i hende fra morgenen af.
Asta skal lige sidde 5-10 miutter og se tegnefilm inden hun begynder på at rende rundt som en anden jeg ved ikke hvad. men så er hun også bare super træt til middag og hun køre på fra hun vågner fra middag til hun skal i seng om aftenen.

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Hehe ja....og så må hun da også være dejlig træt om aftenen

Naarj lige nu er hun temmelig frisk, sidder og spiser is med sin far... Så er drøn varmt i vores lejlighed... Taglejlighed... 

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

der er da hvertfald godt gang i hende fra morgenen af.
Asta skal lige sidde 5-10 miutter og se tegnefilm inden hun begynder på at rende rundt som en anden jeg ved ikke hvad. men så er hun også bare super træt til middag og hun køre på fra hun vågner fra middag til hun skal i seng om aftenen.

Der er knald på...  Julie var også godt træt hen mod middagsluren... Så startede hun igen efter luren... 

Anmeld

3. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Der er knald på...  Julie var også godt træt hen mod middagsluren... Så startede hun igen efter luren... 

det er da bare skønt men hårdt kan det også være da.

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

det er da bare skønt men hårdt kan det også være da.

Jeps... Hun er stadig ligeså kvik... Spiser is med sin far, og danser rundt ind imellem... Og så er det ikke lige nemt at sove nu, der er hamrende varmt i lejligheden... 

Anmeld

3. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Jeps... Hun er stadig ligeså kvik... Spiser is med sin far, og danser rundt ind imellem... Og så er det ikke lige nemt at sove nu, der er hamrende varmt i lejligheden... 

asta er så gået kold for idag. men vi har også været på campingpladsen ved mine forældre idag så hun har været rundt over det hele fra vi kom til vi tog hjem.
men ja det ikk nemt at sove i den her varme. gudskelov ligger astas værelse rigtig godt så der er dejligt inde lige tilpads temp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.