Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der får dagpengene udbetalt hver torsdag i stedet for sidste torsdag i mdr?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Da jeg var på dagpenge valgte jeg helt bevidst at få hver 14 dag, da det så føles som om at der hele tiden var penge på kontoen
Albertesmor skriver: Da jeg var på dagpenge valgte jeg helt bevidst at få hver 14 dag, da det så føles som om at der hele tiden var penge på kontoen
Man kan da ikke bare vælge om man vil have hver md eller hver 14. dag.. Det kører da bare hver md...?
Min veninde får dagpenge hver torsdag... :-)
mor til lille emma skriver: Man kan da ikke bare vælge om man vil have hver md eller hver 14. dag.. Det kører da bare hver md...?
Nej ikke hvis det er dp fordi man er arbløs, så kan man faktisk selv vælge, i hvertfald i min a-kasse
Albertesmor skriver: Nej ikke hvis det er dp fordi man er arbløs, så kan man faktisk selv vælge, i hvertfald i min a-kasse
Tullen85 skriver: Min veninde får dagpenge hver torsdag... :-)
barselsdagpenge?
Anonym skriver: barselsdagpenge?
Dem kan man også få som man vil, det kræver ldit mere adminstration fra kommunens side men det kan lade sig gøre.
mor til lille emma skriver: Det var da smart:-)
Det var da smart:-)
Nemlig
Albertesmor skriver: Dem kan man også få som man vil, det kræver ldit mere adminstration fra kommunens side men det kan lade sig gøre.
Jeg har ikke bedt om at få dem hver uge. Synes det er ret irriterende, for der skal jo helst være til regninger d. 1.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128