fønix skriver:
Puh det må da være så forfærdeligt for jer!
hold da op sikke en forstyrret kvinde.. tænkte på om du ikke skulle ændre din mail så hun ikke kender den og ja ellers lad være med at svare selvom det er hårdt, hun holder vel op når hun finder ud af du ikke gider svare hende.. du kan måske bare slette dem når du kan se det er fra hende?
du får lige en stor krammer af mig
Stakkels jer.
det eneste i kan gøre er at ligge afstand til hende, og feje hende af.
Min svigermor var heller ikke nem, men jeg tror at hun fandt ud af, ved at chikanere lagde både hendes søn og svigerdatter afstand til hende, og i sidste ende ville hun miste sin søn.
Hun har kørt mig psykisk ned, og det havde nært kostet vores forhold, for jeg er ikke en person der finder mig, at andre gerne vil styre mit liv, og blande sig i så meget, og ringe og skal have lavet en masse ting, helst her og nu, tror hun havde svært ved, at acceptere, at hendes søn havde fået en kæreste, som også havde et barn med ind i forholdet, og lige pluselig kunne hun ikke trække om rundt som hun plejer.
Jeg holder stadig afstand til min svigermor, men jeg har fået sagt nogle ting til hende. Men i dag ved jeg, at hun er oprigtig, men visse ting skal jeg holde for mig selv. Og hun glæder sig til, at blive farmor.
Så læg afstand og sæt hende på is, og hvis hun ikke forstår det og bliver ved, så cut for bindelsen helt.
Jeg har selv sagt farvel til min far og hans familie, pga. ondsindet sladder og løgne, og selv ting som jeg intet har med at gøre, kan jeg stadig forskylden for. Jeg har valgt at være der for mine børn, og beskytte dem mod et monster af min far og hans familie. Det har kostet mange tårer og tanker, men her 3 år efter er jeg ikke i tvivl om, at det er det rigtige. Han lære ikke sine børnebørn, at kende, og det er ham der går glip af noget han aldrig vil kunne få igen.