Svigermonsteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Anonym trådstarter

Til de af jer der ikke er så heldige at have en skøn svigermor men et svigermonster istedet , hvad satan gør I for at få tingene på afstand?

Herhjemme er der ingen svigermor på kærestens side.. Hun er et monster uden lige der har hacket mailen og sendt en mail til banken om et ret stort beløb der skulle flyttes til hende..

Hun sender grimme mails en gang pr mdr ca.

Vender alt og forstår ingen ting..

Min kæreste valgte hende fra for 10 mdr siden da hun endnu en gang valgte at gå fuldstændig imod det han fortalte og det er bare kun blevet værre, og efter det er officielt at vi skal have bebs så er hun bare blevet et 2-hovedet monster.. Jeg har den sidste uge modtaget 2 mails hvor jeg bliver fuldstændig svinet til og hvor hun kommer med alverdens løgne.. Kæresten og jeg er enige om at ignorer dem og ikke svare men det er bare så skide hårdt  Jeg har aldrig haft et ønske om at have sådan et forhold til hende som hun har fået skabt, hvorfor skulle jeg dog det for det gavner ligesom ikke mine børn  hun har ikke kontakt til resten af familien heller men det har vi og de har præcis samme forhold til hende...

Ved sku ikke hvad pointen er bare at det er skide svært at være gravid også skulle have alt det lort konstant

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

fønix

Anonym skriver:

Til de af jer der ikke er så heldige at have en skøn svigermor men et svigermonster istedet , hvad satan gør I for at få tingene på afstand?

Herhjemme er der ingen svigermor på kærestens side.. Hun er et monster uden lige der har hacket mailen og sendt en mail til banken om et ret stort beløb der skulle flyttes til hende..

Min kæreste valgte hende fra for 10 mdr siden da hun endnu en gang valgte at gå fuldstændig imod det han fortalte og det er bare kun blevet værre, og efter det er officielt at vi skal have bebs så er hun bare blevet et 2-hovedet monster.. Jeg har den sidste uge modtaget 2 mails hvor jeg bliver fuldstændig svinet til og hvor hun kommer med alverdens løgne.. Kæresten og jeg er enige om at ignorer dem og ikke svare men det er bare så skide hårdt  Jeg har aldrig haft et ønske om at have sådan et forhold til hende som hun har fået skabt, hvorfor skulle jeg dog det for det gavner ligesom ikke mine børn  hun har ikke kontakt til resten af familien heller men det har vi og de har præcis samme forhold til hende...

Ved sku ikke hvad pointen er bare at det er skide svært at være gravid også skulle have alt det lort konstant

Puh det må da være så forfærdeligt for jer!  hold da op sikke en forstyrret kvinde.. tænkte på om du ikke skulle ændre din mail så hun ikke kender den og ja ellers lad være med at svare selvom det er hårdt, hun holder vel op når hun finder ud af du ikke gider svare hende.. du kan måske bare slette dem når du kan se det er fra hende? 

du får lige en stor krammer af mig

Anmeld

3. juni 2011

lukasmor

Anonym skriver:

Først og fremmest: Stort tillykke med graviditeten!

Altså kan sådan en (undskyld mig) heks ikke se at hun gør noget galt siden resten af familien samt hendes egen søn ikke ønsker kontakt med hende

Jeg har virkelig en skøn svigerfam. inkl svigermor men min x-"svigermor" var simpelthen SÅ strid!!!

Hun snakkede SÅ skidt om alle mennesker, smed sin søn ud da han var 15 fordi hendes nye kæreste ikke ville have børn i hjemmet!

Hele mit og hendes forhold var så falsk som noget kunne være og til sidst fik jeg nok af alle de falske smil og samtaler at jeg valgte at sige følgene til hende: xxxx jeg kan virkelig ikke lide dig og vores totalt falske samtaler dræner mig af h.... til så skal vi ærligtalt ikke acceptere at vi ikke kan lide hinanden!!

Siden den dag snakkede vi faktisk aldrig sammen igen! Hun havde slået hånden af hendes søn (min kæreste) for længe siden. Hun, som hun selv sagde, meldte ham ud af familien fordi han havde kontakt til hans rigtige far - som iøvrigt var en hammer flink mand!

Jeg er inderligt glad for at jeg ikke fik børn ind i den familie

Synes helt ærligt at i enten skal droppe kontakten til hende til hun måske selv kommer kravlene?? eller få sagt til hende hvad du mener om hende hvis ikke du allerede har gjort det??

En dag vil det vel gå op for hende at det er hende der er noget galt med????

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

fønix skriver:

Puh det må da være så forfærdeligt for jer!  hold da op sikke en forstyrret kvinde.. tænkte på om du ikke skulle ændre din mail så hun ikke kender den og ja ellers lad være med at svare selvom det er hårdt, hun holder vel op når hun finder ud af du ikke gider svare hende.. du kan måske bare slette dem når du kan se det er fra hende? 

Tusind tak fordi du tog dig tid til at svare...

Min mail er ikke bare til at ændre, har alt arbejdet liggende på den fra 3 jobs + mit studie fungere den vej over  så det vil kræve enormt meget at få ændret alt og få flyttet alt over  men ellers god ide.. Hun har ikke fået svar i 8 mdr og alligevel bliver hun ved  

Problemet er at bliver der en reelsag ud af det en dag (som jeg egentlig er begyndt at håbe så hun bliver pålagt at holde sig fra os) så kan jeg ikke bare mangle dem  men de bliver lagt i en mappe i mailen  

Men forstår bare ikke at man ikke selv sørger hjælper når man er sådan

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Først og fremmest: Stort tillykke med graviditeten!

Altså kan sådan en (undskyld mig) heks ikke se at hun gør noget galt siden resten af familien samt hendes egen søn ikke ønsker kontakt med hende

Jeg har virkelig en skøn svigerfam. inkl svigermor men min x-"svigermor" var simpelthen SÅ strid!!!

Hun snakkede SÅ skidt om alle mennesker, smed sin søn ud da han var 15 fordi hendes nye kæreste ikke ville have børn i hjemmet!

Hele mit og hendes forhold var så falsk som noget kunne være og til sidst fik jeg nok af alle de falske smil og samtaler at jeg valgte at sige følgene til hende: xxxx jeg kan virkelig ikke lide dig og vores totalt falske samtaler dræner mig af h.... til så skal vi ærligtalt ikke acceptere at vi ikke kan lide hinanden!!

Siden den dag snakkede vi faktisk aldrig sammen igen! Hun havde slået hånden af hendes søn (min kæreste) for længe siden. Hun, som hun selv sagde, meldte ham ud af familien fordi han havde kontakt til hans rigtige far - som iøvrigt var en hammer flink mand!

Jeg er inderligt glad for at jeg ikke fik børn ind i den familie

Synes helt ærligt at i enten skal droppe kontakten til hende til hun måske selv kommer kravlene?? eller få sagt til hende hvad du mener om hende hvis ikke du allerede har gjort det??

En dag vil det vel gå op for hende at det er hende der er noget galt med????

Det lyder godt nok heller ikke sjovt  og sådan er hun desværre også.. en person der spiller toalt teater også snart folk vender ryggen til så dolker hun bare løs

Vi har droppet AL kontakt til hende, det skete for 10 mdr sidden men hun bliver bare ved.. Min kæreste har helt klart meldt ud at han simpelthen aldrig tilgiver hende og forstår ham 100% godt og har det efterhånden på samme måde...

Hun smed også min kæreste ud mange gange gennem hans teenager liv også alligevel gik der to sek også ej så skulle han komme hjem igen og når han gjorde det gentog møllen sig

Jeg synes bare det er rigtig hårdt på mit barns vegne ikke at vokse op med en farmor.. Min farmor betyder ALT for mig og ville sådan have ønsket mit barn kunne opleve det samme

Anmeld

3. juni 2011

fønix

Anonym skriver:

Tusind tak fordi du tog dig tid til at svare...

Min mail er ikke bare til at ændre, har alt arbejdet liggende på den fra 3 jobs + mit studie fungere den vej over  så det vil kræve enormt meget at få ændret alt og få flyttet alt over  men ellers god ide.. Hun har ikke fået svar i 8 mdr og alligevel bliver hun ved  

Problemet er at bliver der en reelsag ud af det en dag (som jeg egentlig er begyndt at håbe så hun bliver pålagt at holde sig fra os) så kan jeg ikke bare mangle dem  men de bliver lagt i en mappe i mailen  

Men forstår bare ikke at man ikke selv sørger hjælper når man er sådan

nårh ja det kan jeg godt se det er temmelig svært at ændre øv.. men du må endeligt ikke tage det til dig, husk det er hende som har et problem og eftersom hun bliver ved efter 8 måneder må sige lidt om hende, undskyld mig! og sikke en god ide at gemme de mails fra hende!  

håber det stopper for jeres skyld!! 

Anmeld

3. juni 2011

Carina:-)

Sådan et monster kender jeg -Her er det bare min mor.

Jeg har valgt for længe siden at sige farvel-og nu har jeg det godt.

Det er en sej kamp at sige fra,men hun ændrer sig aldrig.

Hun bliver aldrig den farmor du havde,af den simple årsag at hun ikke evner at have empati med andre.

Jeg håber du /I finder styrken til at få hende hældt ud af jeres liv

Anmeld

3. juni 2011

inpe

fønix skriver:

Stakkels jer.

det eneste i kan gøre er at ligge afstand til hende, og feje hende af.

Min svigermor var heller ikke nem, men jeg tror at hun fandt ud af, ved at chikanere lagde både hendes søn og svigerdatter afstand til hende, og i sidste ende ville hun miste sin søn.

Hun har kørt mig psykisk ned, og det havde nært kostet vores forhold, for jeg er ikke en person der finder mig, at andre gerne vil styre mit liv, og blande sig i så meget, og ringe og skal have lavet en masse ting, helst her og nu, tror hun havde svært ved, at acceptere, at hendes søn havde fået en kæreste, som også havde et barn med ind i forholdet, og lige pluselig kunne hun ikke trække om rundt som hun plejer.

Jeg holder stadig afstand til min svigermor, men jeg har fået sagt nogle ting til hende. Men i dag ved jeg, at hun er oprigtig, men visse ting skal jeg holde for mig selv. Og hun glæder sig til, at blive farmor.

Så læg afstand og sæt hende på is, og hvis hun ikke forstår det og bliver ved, så cut for bindelsen helt.

Jeg har selv sagt farvel til min far og hans familie, pga. ondsindet sladder og løgne, og selv ting som jeg intet har med at gøre, kan jeg stadig forskylden for. Jeg har valgt at være der for mine børn, og beskytte dem mod et monster af min far og hans familie. Det har kostet mange tårer og tanker, men her 3 år efter er jeg ikke i tvivl om, at det er det rigtige. Han lære ikke sine børnebørn, at kende, og det er ham der går glip af noget han aldrig vil kunne få igen.

Anmeld

3. juni 2011

lukasmor

Anonym skriver:

Det lyder godt nok heller ikke sjovt  og sådan er hun desværre også.. en person der spiller toalt teater også snart folk vender ryggen til så dolker hun bare løs

Vi har droppet AL kontakt til hende, det skete for 10 mdr sidden men hun bliver bare ved.. Min kæreste har helt klart meldt ud at han simpelthen aldrig tilgiver hende og forstår ham 100% godt og har det efterhånden på samme måde...

Hun smed også min kæreste ud mange gange gennem hans teenager liv også alligevel gik der to sek også ej så skulle han komme hjem igen og når han gjorde det gentog møllen sig

Jeg synes bare det er rigtig hårdt på mit barns vegne ikke at vokse op med en farmor.. Min farmor betyder ALT for mig og ville sådan have ønsket mit barn kunne opleve det samme

Åhh jeg misforstod - troede i havde fået kontakt til hende igen efter i havde droppet den én gang..

Hmm ja, så tror jeg bare det er bedst at i ignorere hende! Selvfølgelig er hun sur nu hvor i skal have barn for hun kan godt se at hun ikke for lov at være farmor for jeres lille ny, jeg ville heller ikke have mit barn passet hos sådan en &/"%#/ !

Synd for din kæreste at han er vokset op med sådan en mor, det kan man jo slet ikke sætte sig ind i

Håber snart hun slår øjnene op og begynder at opføre sig som en mor!!

Anmeld

3. juni 2011

jydeinden

jeg har godt nok ikke noget svigermonster ( i hvertfald ikke et hun køn) men jeg har et af han køn som nogen gange kan være det, og det støder jeg ikke min kæreste ved at sige... han har for vane på sine dårlige dage at nedgøre en eller anden som forsøger at have ham nær, om det så er mig, min kæreste eller min svigermor det er sådan lidt efter tur...

desværre er jeg i den uheldige situation at man ikke kan vide hvornår de der dage er, så man kan ikke nå at komme hjem da det er en weekend man er der, når det er... SÅ kan en hel weekend meget hurtigt blive MEGET lang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.